4.810 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
22 Svar
Denso vs NGK tændrør Denso vs NGK tændrør
har lige et hurtigt spørgsmål er kommet lidt i tvivl angående tændrør til min crosser (Honda crf 450)
skal ha nyt tændrør og vil ha et par til at ligge. manualen foreskriver denso iridium ifr8h11, som koster 389 kr/stk hvorimod hvis det et ngk tændrør ifr8h11 iridium kan jeg få til omkring 100 kr/stk
kan det virkelig passe at det denso tændrør er ca 300 kr mere værd?
0 synes godt om
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.519
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 397
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.519
NGK´en gav alvorlige startproblemer og dårlig trækkraft , men i kan også lade være med at tro - det er hverken mig der sælger et nyt stempel eller et uspecificeret tændrør
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 397
http://www.crfsonly.com/catalog/index.php/cPath/27_91
og gør alle på ebay stort set også. det eneste sted jeg har set det skal være denso er i manualen.
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.519
Det ene tændrør om året , naaa mon ikke man overlever den omkostning ?
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 397
men ja, gir dig til dels ret at besparelser i sidste ende næsten altid koster. men jeg køber et af hvert og smider den på felt, så må jeg jo lade tallerne snakke om kurver
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
jul 2013
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 543
Men lyder sku mærkelig der skal være så stor prisforskel.
Thansen forhandler jo faktisk denso rør. Ikke sikkert de kan slå den op på din model cykel. Men så kan de udfra det model nr. Røret har
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 397
her er en udmærket test hvad forskellen er på de 2. men nu køber jeg en pakke denso og så må det være fint.
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 171
Den forskel på 0,6 og 0,4mm er da ikke totalt ligegyldig hvis man har en højtydende motor ! ...
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Forskellen mellem 0,4 og 0,6 vil i praksis ofte betyde at du køre rundt med en ødelagt 0,4 i stedet for en fungerende 0,6
Vi snakker i alle tilfælde om ligegyldig teori, da enhver tændspole trækker langt mere strøm end nogle af rørene har behov for. Ved faktisk ikke om der ikke er spænding nok til et alm rør ....
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
Er det gabet i snakker om? Det er som regel altid større på en mere pumpet motor, eller tager jeg fejl?
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 397
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 171
På noget jeg vil tro er en hvilketsom helst maskine, er jeg nu oss pænt sikker på at det er lige gyldigt om det er 0,4 eller 0,6mm X-D
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 397
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 171
Jeg vil tro at man skal køre med en del HK og et helt anden kompressionsforhold, før det vil give mening at hente det sidste ydelse/stabilitet i fht. ydelsen.
Men nej, har ikke prøvet det på egen krop
Denso vs NGK tændrør