{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bremse klodser
  • #1   27. nov 2013 Nogle HH Sinter skulle kunne gøre det for dig..

  • #2   28. nov 2013 jeg ville ikke vælge EBC HH, de er hårde ved skiverne, købte et nyt sæt wave EBC skiver og HH klodserne, skiverne ligner noget der er løgn efter kort tid.
    Er skiftet til SBS sinter klodser i stedet for, syntes også de virker bedre på cyklen, de har en mere blød aktivering ved lavt tryk, hvor EBC tog mere ved.


  • #4   28. nov 2013 Jeg har også EBC wave skiver på min, men SBS klodser og EBC skiver dur åbenbart ikke sammen på min, de hyler og hele cyklen ryster når jeg bremser mad lav fart hen mod feks lyskrys (der ingen problemer når jeg bremser ned fra høj fart) jeg satte så EBC standard klodser på igen, også var den hylen og rysten væk på første tur med nye EBC klodser smiley puha var jo bange for at de forbandet SBS klodser skulle smader mine helt nye skiver smiley
    Jeg haft 2 sæt SBS klodser på i år og de samme problemer hver gang, og når jeg så sætter EBC klodser på igen så forsvinder alle problemer som dug for solen.

    Og der kommer kobber fedt på bagsiden og sliber kanten af dem for de ikke skal gå i selvsving, men det hjælper ikke en skid! sku trist at man skal smider 2x2 sæt helt nye klodser ud som kun har 2-4000 km bare for det... men man bliver jo idiot af at høre på at de hyler og skriger hen mod rød lys


  • #5   29. nov 2013 ebc hh sinter er de egnet til gade brug ?


  • #6   30. nov 2013 Ja det er de vel, men har hørt at de slides meget hurtig netop fordi de bremser sindsygt godt, men vil tro det er mest til de hurtige cykler smiley til min gsx 600 f vil det nok være at overdrive det lidt også gider jeg altså ikke skifte klodser 4 gange om året, og de er ca 100 kr dyre end mine EBC standard pr sæt

  • #7   30. nov 2013 EBC klodserne holdt en sæson for mig cirka, så det var nok omkring 15.000km, og der var puttet 2 trackdays ind også, det syntes jeg er ganske fint, selvfølgelig holder et par normale klodser længere, men de bremser heller ikke så godt.

    Men som sagt så blev mine skiver rigtig grimme af dem, men det kan være jeg bare har været uheldig med dem, det skal jeg ikke kunne sige, men jeg kan bedre lide SBS klodserne, det er jo en smagssag ligesom dækvalg og olie smiley


  • #8   30. nov 2013 Morten. Ja helt sikkert, jeg forstår ikke hvorfor de SBS hyler på mine EBC skiver, så jeg sætter EBC klodser på igen og alt funker 100% så i sommers skal jeg ha nye dæk på og på værkstedet hvor jeg fik dem sat på oplyser de mig om at mine EBC klodser er så godt som færdige... kigger selv på dem og der var ikke meget mere end 1 mm tilbage og da de kun har SBS på lager kommer de på, og igen hyler og skriger de helt sindsygt, så jeg prøver at gi dem lidt tid til at bliver kørt rigtigt til men efter 3000 KM hyler de stadig, så rykker jeg dem af og smider EBC på igen og alt funker 100% igen uden hylen og skrigen og rysten. Dybt underligt synes jeg. men flere jeg har snakket med siger at de har oplevet det sammen med div skiver og klodser.. ikke alt der virker sammen, svært at forstår når man kun har kørt 2 år smiley

  • #9   30. nov 2013 Køb standard klodser eller nogle med samme specs.

  • #10   30. nov 2013 Ja det er jo det, også derfor jeg køber EBC standard igen de virker fint

  • #11   1. dec 2013 tak for svarene tror jeg vælger ebc hh sinter og smider på

Kommentér på:
bremse klodser

Annonce