1.341 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

forhjulsløfter forhjulsløfter

Nu skal jeg ha skiftet fordæk på min intruder, og der er ikke centerstøttefod på, men jeg har sådan et sæt for og baghjulsløfter, (der løfter på bagsvingeren og Forgaffel) men p.g.a kandantrækket på baghjulet synes det mig nærmest umuligt at løfte der, så mit spørgsmål er, kan jeg nøjes med at bruge forhjulsløfteren, eller risikere jeg at mc'en vælter, når den kun står på baghjulet og er løftet i Forgaffel? ??? skal jeg finde en anden måde at løfte den på ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forhjulsløfter
  • #1   28. dec 2013 ALDRIG bruge forhjulsløfteren alene!!!

• #2   28. dec 2013 ^^Ditto

• #3   28. dec 2013 Løft under motoren istedet

• #4   28. dec 2013 Nej, det var også det jeg tænkte på, men var ikke sikker, og ville ikke lige afprøve irl, så skulle det vel være sådan en forhjulsløfter der løfter i kronrøret hvis det var ???

Har også tænkt på at købe en lift der køres ind under fra siden, den er jo god til det med hjul og sådan,,,,

Men hvordan får jeg den til at stå lige oprejst??? Da jeg også skal ind under den og vedligeholde den for lidt overflade rust på stellet, går det ikke med sådan en lift der køres ind fra siden, så skal jeg ha en rigtig lift, men hvordan pokker for jeg den så til at stå lige oprejst ???

• #5   28. dec 2013 Havde sådan en atv/ crosser løfter til min intruder, den løfter under motoren, det virker perfekt

• #6   29. dec 2013 Du må heller ALDRIG løfte med en kronrørsløfter alene..

• #7   29. dec 2013 nå ok, simon h, se det havde jeg ikke forventet

• #8   29. dec 2013 Den balancerer jo så kun på baghjul og kronrør..

HVIS du kan få den til at balancere der, så kræver det bare at en flue sætter sig på det ene håndtag, så vælter den..

• #9   29. dec 2013 nå, for fanden, sidder og kigger på lifte nu

har kig på denne
    http://www.dvsalg.dk/soegeresultater/motorcykellift-1.aspx
    og har også fundet en mini lift til át holde cyklen oprest på lift

• #10   29. dec 2013 Hvis nu man har centralstøttefod på som der er på min GSX 600 F, kan jeg så nøjes med en kronrørsløfter?? skal også ha forhjul og baghjul af når jeg køre den ind om et par dage smiley er i tvivl om hvor højt den løfter, sådan en kronrørsløfter. det ville være dejligt hvis man nøjes med en kronrørsløfter og spare de 400-600 kr på en baghjulsløfter

• #11   29. dec 2013 Du kan roligt gå i gang Denny.

• #12   29. dec 2013 Peter tak for svar smiley god søndag

• #13   29. dec 2013 Denny,
    Pas nu på at den ikke løfter forenden så meget at centralfoden mister sit fodfæste..
    En baghjulsløfter koster kun 300,- hos Thansen?

• #14   29. dec 2013 Simon. Ja tak, jeg er opmærksom på det... jeg har haft den oppe på den fra thansen til 400 kr sidste år ude hos min kammerat, for at afmontere mit forhjul, men jeg kan sku ikke huske om vi også brugte en baghjulsløfter eller om den bare stod på centralstøttefoden??

http://www.thansen.dk/product.asp?c=10108844493&n=-1514325734&pn=-1171546635

• #15   29. dec 2013 Hej denny, da jeg havde min vfr med centerstøttefod, og skulle skifte pakdåser i Forgaffel, brugte jeg faktisk bare den donkraft jeg havde i bilen og et bræt, den stod bare på støttefod og blev vippet på op/bagover på baghjulet, du kan se det i mit fotoalbum (rep af honda) men grunden til mit indlæg/spørgsmål er alt intruderen også kan vælte til siden når der ikke er centerstøttefod, Vh

• #16   29. dec 2013 Ellers har jeg en billig baghjulsløfter til salg nu, Haha

• #17   29. dec 2013 Hey Keld. tak for lån af tråden.

Ja det hadet jeg også planer om, men den skal stå i nogle dage uden hjul på mens jeg roder med den. så for at være på den sikker på at den bliver hvor den skal, så køber jeg lige den fra thansen. jeg tager ingen chancer... er heller ikke alene om den garage jeg har lånt

• #18   29. dec 2013 Min stod i 2dage, men man vil selvfølgelig gerne være sikker, dog vil jeg sige at havde jeg centerstøttefod på, havde jeg ikke startet tråden, jeg fik først de hjulløfter senere, men de er gode, og mange er billig til salg i den blå, jeg sætter min i til 200 kr stk, nu hvor jeg ikke får brug for dem mere

• #19   29. dec 2013 Har kigget i DBA og der er ingen til salg i København. og gider sku ikke bruge tid og penge på at køre til næstved efter en, eller betale 300 kr + porto for dem på fyn/jylland. så er det nemmer at smide 400 hos thansen

• #20   27. apr 2014 ja jeg lader tråden stå for at andre der er ligeså grønne som mig måske kunne få noget ud af den,,, jeg endte med at købe sådan en lift der løfter under stellet fra siden, kan stærkt anbefales,,,,,, den første jeg fik fat i fra (((Dansk Værktøjs Salg A/S, 6933 Kibæk))) var dog skæv, så jeg måtte køre tilbage igen for at bytte den, problemet var så at alle deres lifte var skæve !!!, fik pengene igen og så jeg måtte ha fat i en anden, men så kørte det også.....

Kommentér på:
forhjulsløfter

Annonce