Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawa gpz 750
  • #1   5. jan 2014 hej henrik en kawa 750 four fra 1980-87 strammer selv kæden-og selve kæden bliver ikke slidt men nogle glideskinner som holder kæden stramog stille.
    man kan måle strammeren om den er i bund-
    det er en dyr repration og overstiger værdien af cyklen-hvis du bare skal køre oghygge lidt på cyklen kan man snyde og forlænge spidsen af strammeren så den ikke larmer.
    men tror det er svært at finde en på sjælland som kan det.
    vh kk

• #2   5. jan 2014 ahh Karl, det passer ikke at en knastkæde på en Kawa ikke slides. Netop den kædetype på GPZ og andre Z 1000 j modeller går ikke mere end ca 70 k km.

• #3   5. jan 2014 Så dyrt er det ikke at skifte kæde og evt strammer. Karburatorene skal formodentlig have et rep kit, det er nogen gange lidt små pebrede, havde du været fra det mørke Jylland havde jeg foreslået FV til at give et hurtigt kig og dom. Mon ikke der er en tilsvarende på øen ?

• #4   6. jan 2014 Hvad med Salmar MC herinde. Går under navnet aka Motormus

• #6   26. feb 2014 Til info
    Det var knastkædestrammeren der var slidt. Repkit 150 på dansk hjemmeside og 1 time hos mekaniker for udskiftning. Samlet en pris på 650 kr. Jeg er lidt glad for at jeg lod en kigge på den inden jeg gik i sort over jeres råd. Det er ikke altid at man skal rådgive om pris og rep hvis ikke man er 100% sikker.
    Jeg spurgte faktisk bare om der var nogen der kendte en god mekaniker og beskrev problemerne.

• #7   27. feb 2014 Mener jeg skrev det ikke var specielt dyrt..... Godt du fik den fikset smiley

• #8   27. feb 2014 Det var bestemt heller ikke dit indlæg jeg fandt upassende ??

Kommentér på:
Kawa gpz 750

Annonce