{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Z750S Vibrationer {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogle her inde som har gjort noget ved vibrationer
i styret. Jeg har kigget en del på nettet og de foreslå enten tungere barends / blykugler / barsnake.com.
Det irretere mig at mit koblingsgreb larmer når jeg når
over 6200 omdr.og alt er spændt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Z750S Vibrationer
  • #1   27. jul 2006 Hvad med at give det lidt fedt?
    Altså koblingsgrebet...

Mvh. Rune

• #2   27. jul 2006 Skru styrenderne af og tag noget gammel bly inddækning og rul det sammen og kom det ind i styret. Det er den nem og hurtig løsning. Jeg kan ikke garanterer dig at vibrationerne forsvinder helt, men du kan ændre ved hvilket omdrejningtal de kommer. Hvis du får vibrationerne til at ligge ved meget høje rpm ( >15K rpm) så er det ikke længere noget som generer.

• #3   27. jul 2006 er der nogen der har nogle linx til hvor man kan købe de der barends foruden barsnake.com... nogle danske sider?

• #4   27. jul 2006 få en maskinarbejder til at lave dig nogle! det er da helt klart fedest. ( og måske billigst!)

Jonas

• #5   27. jul 2006 Hehe, godt sagt Matthias! smiley

Kenneth, tror du får en del ud af at få sat tungere styrender på. En anden ting er måske at få justeret motorgangen. Ved godt det så betyder at der skal væsentlig flere penge på bordet, men jeg syntes bestemt det har hjulpet på min Z750.

• #6   27. jul 2006 Takker for tilbagemeldningerne.
    Henrik: jeg har pc3 og været på rullefelt, det hjalp en del
    men jeg vil gerne have vibrationerne væk som er i styret.
    Martil L: Der er desværre kun et M8 hul så det er lidt småt med pladsen at rulle blyinddækninger ind i.
    RuneCNR: kunne godt være det ville hjælpe for det er ligesom det er blevet værre med tiden.
    Jeg arbejder i et firma hvor jeg sagtes kan få lavet mine egne barends, men hvor tunge skal de værre??
    det kræver næsten at jeg monterer noget ekstra vægtlidt efter lidt for at finde den rigtige vægt der fjerner vibrationerne.

• #7   9. aug 2006 Jeg har puttet ca. 1kg runde blykugler i styret.
    Vibrationer i handtagne er væk ved alle omdr. Det er en fed ting at kunne ligge mellem 6200 og 7000 omdr. uden at fingerne summer bagefter.

Kommentér på:
Z750S Vibrationer

Annonce