{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Ducati ShimKit {{forumTopicSubject}}

Hej rødder.

Jeg skruer i den gamle 750 SS fra 1991 med 8mm shims og har besluttet mig for at købe et shim-kit som EMSDUC's her:

http://emsduc.com/product/ducati-2v-shim-kit-8-mm/

Så slipper jeg for konstant at bestille nye shims, som så muligvis ikke passer og skal byttes og så videre.
- Er der nogen af jer der kender til en europæisk forhandler af disse, eller lignende, kits? Jeg vil nemlig rigtig gerne undgå told smiley

På forhånd tak.

- Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ducati ShimKit
  • #1   22. feb 2014 Ring til Peter fra Westsign.

  • #2   22. feb 2014 Konstant bestille nye shims?
    Enten kører du ekstremt mange km eller også er der noget du har misforstået. Hvis du virkelig går til den skal der måske justeres en enkelt ventil hver 2. år.

    Jeg kan i hvert fald godt måle mig frem til hvilken tykkelse shims jeg skal bruge, og bestille den rigtige, og så spare de 2-3.000 sådan et sæt koster.


  • #3   22. feb 2014 Konstant er nok et lidt stærkt ord at brugt i den sammenhæng. Den gamle skude har kørt 50.000 mere eller mindre uden større vedligehold og der er stor tolerance på næsten alle shims. Så forestillede jeg mig at allerede ved to så store justeringer ville jeg have brugt lige så mange penge på enkelte shims, som hvis jeg købte et kit. Eller er jeg helt ude i hampen?

  • #4   22. feb 2014 En shim koster 3-40 kr alt efter hvor du handler og der skal måske bruges 2-3 stykker. Det kan aldrig betale sig at købe en hel kasse med mindre du påtænker at åbne et mc værksted.

  • #5   23. feb 2014 Jeg har skrevet til Peter fra westsign, og han kan tilsyneladende levere alt jeg nogensinde måtte have brug for til Ducatien.
    Tak for svaret, det er sgu godt med lidt erfarne ord med på vejen.

    - Kasper


Kommentér på:
Ducati ShimKit

Annonce