1.493 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Pilot Road 3 vs pilot power 2ct Pilot Road 3 vs pilot power 2ct

Hej mcg.
Er lidt på herrens mark ang dæk valg. Og står lidt og svinger mellem de 2 nævnte.
Er der evt nogle herinde der har prøvet begge dæk, eller hvilket vil i anbefale, har set div test, og fornuften siger nok pilot Road 3, men syntes pilot power 2ct lyder som et fedt dæk, lige nu er der pilot Road 2ct på hvilket er et udemærket dæk, cyklen er en zx6r fra 02.
Mvh René

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pilot Road 3 vs pilot power 2ct
  • #1   24. feb 2014 hvad med pilot power 3.. en forbedret udgave af ct2 . med lidt flere km i

• #2   25. feb 2014 Jeg har kørt med pilot power 2ct på min zx6r, min r1 og nu min gsxr 750.. Jeg er forelsket i det dæk af en eller anden grund. Der er kommet mange nyere siden, men jeg bliver ved med at vende tilbage til 2ct hver eneste gang. Det klistrer rigtig godt, bliver hurtig varmt og så holder det helt okay, i forhold til hvor blødt det er.

Ydermere er det smukt at kigge på. Ja kald mig bare dæknørd, men det er det nu engang smiley

Road 3 er også et godt dæk, men måske lidt mere touringpræget end 2ct. Jeg ved, at politiet bl.a. bruger det på deres cykler.

Pilot Power 3 kan jeg ikke sige så meget om, eftersom jeg ikke har prøvet det. Men det er fame da et grimt mønster. Det ligner et Bridgestone dæk bvadr smiley

• #3   25. feb 2014 Kører du kun på din MC når det er leg?
    Kører du dine nuværende dæk til kanten?
    Har du nogensinde oplevet du manglede greb i de dæk du har på nu?

Kan du svare ja til alle 3 spørgsmål, så skal du vælge pilot power. Ellerserroad udgaven rigeligt til dit kørselsmønster. Der er lige kommet en Pilot Road 4.

• #4   25. feb 2014 Der var en interessant artikel i engelsk Bike for nogle år siden vedr. dækvalg. De havde 4-5 mennesker med i testen og de fik så testede så hver 3 forskellige Michelin dæk på deres egne motorcykler. Det var Pilot Road, Pilot Power og så tror jeg det sidste hed Pilot Sport. Der blev både kørt bane og landevej. Kun en person valgte ikke Pilot Road som deres testvinder.
    Da testen var slut, kunne hver deltager vælge et sæt dæk, som de måtte tage med hjem og alle valgte Pilot Road. Også ham som havde et andet dæk som testvinder. Det siger måske lidt om hvor gode moderne sporttouring dæk er i dag.

• #5   25. feb 2014 Enig jesper
    Køre selv med pilot Road 3 står godt fast og holder rigtig godt
    Har endda været på bane med det dæk og manglede ikke greb

Kommentér på:
Pilot Road 3 vs pilot power 2ct

Annonce