1.493 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Pilot Road 3 vs pilot power 2ct Pilot Road 3 vs pilot power 2ct
Hej mcg.
Er lidt på herrens mark ang dæk valg. Og står lidt og svinger mellem de 2 nævnte.
Er der evt nogle herinde der har prøvet begge dæk, eller hvilket vil i anbefale, har set div test, og fornuften siger nok pilot Road 3, men syntes pilot power 2ct lyder som et fedt dæk, lige nu er der pilot Road 2ct på hvilket er et udemærket dæk, cyklen er en zx6r fra 02.
Mvh René
0 synes godt om
maj 2011
Følger: 12 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 116 Svar: 1.645
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 45 Svar: 398
Ydermere er det smukt at kigge på. Ja kald mig bare dæknørd, men det er det nu engang
Road 3 er også et godt dæk, men måske lidt mere touringpræget end 2ct. Jeg ved, at politiet bl.a. bruger det på deres cykler.
Pilot Power 3 kan jeg ikke sige så meget om, eftersom jeg ikke har prøvet det. Men det er fame da et grimt mønster. Det ligner et Bridgestone dæk bvadr
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.500
Kører du dine nuværende dæk til kanten?
Har du nogensinde oplevet du manglede greb i de dæk du har på nu?
Kan du svare ja til alle 3 spørgsmål, så skal du vælge pilot power. Ellerserroad udgaven rigeligt til dit kørselsmønster. Der er lige kommet en Pilot Road 4.
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 211
Da testen var slut, kunne hver deltager vælge et sæt dæk, som de måtte tage med hjem og alle valgte Pilot Road. Også ham som havde et andet dæk som testvinder. Det siger måske lidt om hvor gode moderne sporttouring dæk er i dag.
jul 2011
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 247
Køre selv med pilot Road 3 står godt fast og holder rigtig godt
Har endda været på bane med det dæk og manglede ikke greb
Pilot Road 3 vs pilot power 2ct