{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.798 visninger | Oprettet:

Thomas J
Thomas J
Tilmeldt:
13. maj 2008
Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 6

Billig MC mekaniker nær Køge {{forumTopicSubject}}

Nogen her i forummet, der kan anbefale en billig MC-mekaniker på Sjælland. Helst ved Køge, men kører gerne lidt efter den rette.
Har en 1997 Aprilia Pegaso, kørt 55000 km, der ikke kan starte. Den var tilsyneladende kørende da den blev stillet væk for ca. 1½ år siden. Har købt nyt batteri, men kun klikkelyde når nøglen drejes og starter aktiveres. Har meget lidt forstand på det mekaniske, og motorcyklen er et projekt. Jeg håber meget på, at jeg kan få vished om, at motoren er ok, inden jeg går igang med det jeg ved mest om - det kosmetiske.

Venlig hilsen
Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig MC mekaniker nær Køge
  • #1   1. apr 2014 Har du husket at lade batteriet op? smiley De klik-lyde der kommer er meget normale når man forsøger at starte en motorcykel uden strøm på.

  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    maj 2008

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 6
    #2   1. apr 2014 Hej Jens.
    Check - er gjort i 24 timer. Nyt syre også hæld på smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #3   1. apr 2014 Start med at oplade batteriet helt før du prøver.

    Hvis den stadig er dum, kan jeg nok godt kigge på den i løbet af næste uge. Jeg bor lige syd for Roskilde. smiley


  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    maj 2008

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 6
    #4   1. apr 2014 Det kunne være super Sajmon.
    Som skrevet til Jens, så har jeg ladt på det nye batteri i 24 timer. Jeg har fået motorcyklen som den står, og har kun fået at vide af tidligere ejer, at den var kørende. Om det er sandt, kan jeg ikke vide med sikkerhed. Jeg vil helst ikke smide en masse penge efter cyklen, hvis det viser sig, at motoren er i udu, for den trænger til den store kosmetiske tur også. Men kunne være fedt at få den på gaden til sommer smiley
    Kan jeg ringe eller skrive til dig i morgen, så vi kunne aftale noget i næste uge?
    V.h.
    Thomas


  • #5   1. apr 2014 Fejl på batteriet kan umiddelbart godt udelukkes (hvis du har målt der er spænding på).
    Start med at se om der er et kabel fra batteri til startrelæ og videre til starteren som sidder løst/løs forbindelse. Næste mulighed kan så være startrelæet.


  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    maj 2008

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 6
    #6   1. apr 2014 Ok Tak Jesper smiley
    Jeg tjekker op på det i morgen.
    V.h.
    Thomas


  • #7   2. apr 2014 Skal du stadigvæk bruge mekaniker må Brdr. Stevns i Hårlev nok være det bedste bud.



  • #8   2. apr 2014 Jeg fik lavet min pegaso hos Sigma mc i Ringsted- men det er jo nok ikke billigt smiley

  • #10   2. apr 2014 Prøv lige at sætte et par startkabler på, evt fra et løst bil batteri eller fra bilen direkte eller fra booster at du måler 13-14 volt på batteriet er ikke det samme som at det virker ved belastning, det der klikker er helt sikker dit start relæ og det gør det hvis der ikke er nok strøm ( startmotoren skal have en hel del strøm ) klikker den stadigvæk med kabler på ... så er det igang med at se dine kabler igennem på cyklen ( dårlig forbindelse kan stjæle utrolige mængder strøm ) og få fat i en værksteds bog om cyklen, de er utrolig gode, især hvis man selv vil rode og ikke lige har den fornødende viden og netop den mc.... god lyst med den....

Kommentér på:
Billig MC mekaniker nær Køge

Annonce