{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

xtz 660 Temperatur {{forumTopicSubject}}

Hej smiley her en Yamaha xtz 660, hvor jeg aldrig har oplevet blæseren køre, var i tvivl om den virkede, så prøvede at luse den og så kører den smiley Temperatur måleren flytter sig næsten ikke ved kørsel men når jeg sætter tænding på, går den en smule op og bliver der. Hvordan tjekker jeg om termostaten virker som den skal? og hvor skal man køre hen og få stillet ventiler, i nærheden af Næstved?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  xtz 660 Temperatur
  • #1   2. jun 2014 har selv skiftet thermostat for et års tid siden. i det øvrigt noget bøvl både at sakffe og komme til (som alt andet, under tanken).

startede også med at klemme over, hvortil min blæser virkede. så kørte jeg en tur hvor den fik lidt klø, hvorefter jeg lod den stå i indkørslen og tøffe så den blev godt varm. Mener blæseren slår ind når olien er omkring 95 grader, ab fabrik. generelt er har jeg også erfaret det er yderst sjældent at motoren overhovedet blir så varm, at det blir tydeligt på indikator viseren.
    Dette oplever jeg næsten kun ved kø kørsel, eller i tæt trafik ved bykørsel. når der er varm velogmærket.

• #2   2. jun 2014 men som sagt; Blæseren kører så godt som aldrig på de maskiner

Kommentér på:
xtz 660 Temperatur

Annonce