1.450 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Kæde værktøj Kæde værktøj

Hej Alle Sammen herinde

Jeg gik herinde den anden dag for og ville låne et kædeværktøj
startet med og søge i forum og fandt rigtig mange indlæg omkring det og de fleste var der ifølge min mening en lidt højrøvet holdning til
hvorfor folk ikke bare selv købt det eller brugt det gl trick med to hammere osv .

Jeg endt med ikke selv og ville lave et indlæg og ligge ryg til en gang ballade så kørt i Biltema og købte værktøjet og det virker bare perfekt skiftet kæde på 15min
og det blev nittet perfekt sammen og ligner noget som ikke er lavet med to hammere.

Så bare til info så ligger jeg inde med værktøjet og bor mellem
Randers & Hadsund og det kan sagtens lånes til medlemmer herinde .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæde værktøj
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #1   21. apr 2014 Hvad der end virker for folk, må være fint.

Jeg bruger lille + stor hammer metoden både på min og andres cykler, og har aldrig haft problemer.

Fedt du gider låne dit ud. smiley

• #2   21. apr 2014 Som man siger, godt værktøj er det halve arbejde.
    Jeg er også glad for mit nitteværktøj !

• #3   21. apr 2014 I øvrigt hvis det er et af de led med massive nitter, kan man ikke gøre det med anden end en hammer, med mindre man her et meget specielt nitteværktøj med en skrå dorn som man så drejer 1/4 omg. inden hver gang man slår og derved får en nitning med 4 skrå flader som kæden er laver ab fabrik.
    Men de nitteled som er hule i enderne, bliver rigtig pæne med et alm. nitteværktøj.
    Har selv stået og holdt en mukkert på bagsiden, mens en smed lavede nydelige 4 punktsnitninger med en penhammer. Det fungerede fint, hvis man altså kan styre en hammer !

• #4   21. apr 2014 Har også lige købt et sæt der kan lånes på sydsjælland

• #5   21. apr 2014 KUNNE det måske tænkes at det er fordi der er en masse mennesker som låner sig til alt, det lader til at folk har den mentalitet, "hvorfor skal jeg købe noget når jeg kan låne det gratis"

i min verden, vil man lave tingene selv, så må man altså påregne den udgift det koster at anskaffe sig det korrekte værktøj....

jeg har selv hjulpet RIGTIG mange igennem tiden, det er slut nu, for man får ikke en skid tilbage... de ringer KUN når de kan bruge en til noget.

Det var så MIN højrøvede mining

• #7   21. apr 2014 Hvad forventer i at få tilbage?

Jeg syntes det er god stil smiley

• #8   21. apr 2014 kim, da jeg var i din alder, der tænkte jeg ikke på den slags, (shit der lød jeg gammel) men når man så gang på gang er blevet skuffet over at når man så selv skriver, både herinde og til dem man kalder venner (mc venner) og ikke får nogen hjælp, jamen så tager man altså sit liv op til revision......

• #10   21. apr 2014 Ja det kom jeg også selv lige til at tænke på da jeg havde skrevet det. Jeg kan godt følge jer.
    Men jeg låner nu et nitte værktøj hvergang men ham jeg låner det af hjælper jeg også når han har brug for det og jeg kan hjælpe.

Ja det må jo gå begge veje.

• #11   21. apr 2014 Og ja det lød gammelt og jeg kom til at lyde ung smiley

• #12   21. apr 2014 Det man bliver småsur/højrøvet over er jo nøjagtig det faktum, at de fleste "lånere" ikke kunne drømme om at købe noget som de ikke skal bruge ugentligt, da de slet ikke har "nok" brug for det... Men hvis de aldrig river sig og køber et kædeværktøj,carbtune,pælebor,kloakrenser,maskintrailer,minigraver,softice maskine.ect ect ect.... Så får de jo aldrig byttet tjenester, og det er jo der kæden hopper af.....

Jeg oplever tit at folk meget gerne vil låne et motoriseret pælebor, eller den store brændekløver eller hedvandsrenseren. Men synes det er noget HELT andet hvis de skal udlåne deres mc......

• #13   22. apr 2014 Jeg har tit lånt værktøj ud og har altid fået det igen, med et par bajere. Ingen problem der.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #14   22. apr 2014 Jeg låner som udgangspunkt ikke værktøj ud til folk der ikke har en chance for at betale tjenesten tilbage - så må de komme med det de nu skal have lavet og betale mig for at gøre det.
    Men det har jeg heller aldrig hørt brok over. smiley

Kommentér på:
Kæde værktøj

Annonce