1.158 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Honda CFR450 årg. 05 (Karburator utæt) Honda CFR450 årg. 05 (Karburator utæt)

Hej min karburator på min Honda 450ccm 05 kørt 30 timer drypper fra bunden af karburatoren, jeg har skiftet den lille pakning men ikke den store, da jeg ikke kunne finde nogen ujævnheder? Hvad skal jeg gøre?

Mvh Casper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda CFR450 årg. 05 (Karburator utæt)
  • #1   26. apr 2014 Vil nemlig lige prøve og tjekke tændrør og benzin tilførelse men tror det er iorden...
    Den har stået i langt tid hvor den ikke har kørt men den kører og starter perfekt..
    Kunne det være for gammel benzin?

• #3   26. apr 2014 Hvis den løber over er det nok svømmernålen, den som skal lukke af/op for benzinen (den hvor benzinen løber ind i karburatoren) der er problemet... Enten er der skidt i, eller også er pakningen på spidsen slidt..

• #4   26. apr 2014 Tusind tak for svarene smiley

• #5   26. apr 2014 Thore J du vil mene det er svømmernålen? Skal lige siges det er i bunden, der drypper så tror ikke den løber ovenud..?

• #6   26. apr 2014 Nå ok.. det er det oftest.. Du havde ikke nævnt at det var i bunden.. Men er du helt sikkert på at den er utæt i bunden?? og det er ikke bare er fra bunden at den drypper - altså at benzinen løber ned at karburatoren, og så drypper fra det laveste punkt?..

Hvis du er i tvivl, så tør den af og se om der løber noget ned af siderne..

Men ellers pakninger som der bliver nævnt..

• #7   26. apr 2014 Ok tak prøver det lige...

• #9   26. apr 2014 Har haft den skilt ad idag og der skiftede vi den lille pakning ved siden af den store hedder den ikke "membran" i bundkarret og det drypper en lille bitte smule men langt bedre end før..

Kommentér på:
Honda CFR450 årg. 05 (Karburator utæt)

Annonce