Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R6 mindste mål på skiverne
  • #1   28. apr 2014 Det SKAL stå på skiverne ellers er de ikke lovlige.....

• #2   28. apr 2014 kim det står altså heller ikke på mine

• #3   28. apr 2014 det kan godt være men det SKAL det..... har lige været hele den tunge vej igennem syn og det er den måde de tjekker skiverne på til syn..... Så i princippet hvis i render i en emsig betjent som kender til mc´er, så kan i ende med at skulle til syn og betale bøder osv..... Personligt har jeg endnu ikke set nogen skiver uden mindstemålet står på dem... men skal ikke udelukke at der findes forskellige typer "kinaskiver" hvor det ikke står på

• #4   28. apr 2014 mine er originale skiver, og der står det ikke på dem....

• #5   28. apr 2014 http://www.r6messagenet.com/forums/pdf/99-02R6_Service_Manual.pdf

se afsnit 2-12

MINIMUM 4,5mm

• #6   28. apr 2014 Fortæller kun hvad jeg blev oplyst af 3 af hinanden uafhængige synvirksomheder...

Men hvis det ikke står der så vil jeg mene er det ejers ansvar at medbringe dokumention på minimums tykkelsen af skiverne til et evt syn..... som det er med alt muligt andet

• #7   28. apr 2014 har sgu aldrig hørt om ulovlige grundet manglende oplysning af mindstemål ipræget ... mindstemålet vil altid fremgå af typeattest typpegodkendelse , godkendelseserklæringer m.m.

men det er selvfølgelig nemmere at nægte at godkende fremfor at slå op i én bog !

• #8   28. apr 2014 da jeg fik min omregistreret i forbindelse med syn, der fandt han da selv typegodkendelsen, og målte den efter den, ingen problem

URvikingen har altså ret, MEDMINDRE du kan vise et sted hvor det sort på hvidt står andet....

den der med "jeg har engang hørt" den hersker desværre alt for meget på diverse fora, vi skal have håndgribelige beviser.

• #9   29. apr 2014 læs eventuelt, vejledning for syn af køretøjer samt bekendtgørelserne for syn af køretøjer , mener dog faktisk der ligger en intern meddelse tilbage fra 00erne hvori det fremgår ret tydeligt på skrift hvorledes målet foretages og hvordan der dømmes til syn på lige præcist bremseskiver på mc smiley

men start i vejledning for syn af køretøjer denne kan hentes som pdf. og ret nem at overskue

• #10   29. apr 2014 Urban viking>> Hvis det ikke skal være oplyst så løber man jo ind i problemer hvis man skifter skiverne.... f.eks til min gamle gs´er der står intet i typegodkendelsen om bremseskive min tykkelse.... da der kan købes flere forskellige skiver til den (originalt) massive som dem jeg havde på til syn og så ventilerede som er tyndere end de massive.... men skal ikke kloge på det mere end hvad jeg er blevet oplyst af 3 synsmænd..... og som sagt har jeg ikke selv set en bremseskive hvor der ikke står mindstemål på endnu....

Kommentér på:
R6 mindste mål på skiverne

Annonce