669 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Afkortning af potte Afkortning af potte

Er ejer af en potte som på billedet nedenfor, og den kunne jeg godt tænke mig af korte ned med omkring 20 cm. Jeg gør det primært af hensyn til udseende, da jeg er vild med korte potter. Mit spørgsmål er så, hvor meget højere det ville gøre min mc? Det er en CB500, som ikke larmer synderligt meget. Men vil nødig have, at den så pludselig larmer for meget - altså meget for meget! Håber der er nogle, der har erfaringer med støjniveau efter afkortning smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afkortning af potte
  • #1   28. apr 2014 Bare skær.. Du skal nærmest halvere potten før det larmer meget.. På dem jeg har taget noget af skal man sku lytte godt efter vis man syntes det bliver højere af at korte 15-20 cm af.. Vis du gerne vil ha den må lyde af mere så kan du godt skære de 20 cm af . Men omvendt vis det ikke må lyde af mere end før så det nok ikk mere end 10... Mine er kun ca 24 cm lange pr styk og det dæmper egentlig overraskende meget

• #2   28. apr 2014 Godt at høre. Jeg vil afkorte den primært fordi det ser fedt ud, men den må også godt blive lidt højere. Den må bare ikke nå et støjniveau, hvor man risikerer at blive stoppet hver gang, Bent Betjent hører den komme. Men det lyder godt. Det ville jo være virkelig øv at stå med en potte, der pludselig var for høj til at kunne bruges. Tak!

• #3   28. apr 2014 Hej Jacob

Du siger den ikke larmer meget - er det overhovedet en åben potte du har? Ellers vil arbejdet med opkortning blive lidt mere bøvlet end med en åben potte hvor der jo bare løber et perforeret rør hele vejen indeni potten..

Kig ned i den, er det ét langt rør eller er der et stop nogle cm inde? En åben potte burde sige nok til at gøre de fleste tilfreds

Allan smiley

• #4   28. apr 2014 Den er åben og har ikke db-killer i, så den skulle være lige til at korte ned smiley

• #5   29. apr 2014 Bare sav den midt over så det ihvertfald nok haha

• #6   29. apr 2014 Det er jeg ikke i tvivl om smiley

• #7   29. apr 2014 Jeg vil faktisk også gerne have afkortet 4-5 cm af min smiley Måske skulle vi investere en eftermiddag til formålet.

Kommentér på:
Afkortning af potte

Annonce