Biltema topnøglesæt 5år vs 10år Biltema topnøglesæt 5år vs 10år
Jeg har læst mig til at Biltemas topnøglesæt med 10 års garanti skulle være ganske udmærket, men hvor meget bedre er det end deres sæt med 5 års garanti?
Jeg har kig på deres 3/8" sæt hvor 10års udgaven indeholder 24 dele, mens 5års udgaven indeholder 34 dele og flere af de 10 ekstra dele er noget jeg rent faktisk tror jeg kunne få brug for.
Kassen, skralden og garantien er selvfølelig de åbenlyse forskelle, men er der nogen forskel på kvaliteten af selve toppende eller er det de samme som bliver brugt i det dyre sæt?
NB: Jeg er hobby mekaniker så vi er ude i at sættet nok vil blive brugt 1-4 gange om måneden.
Her er links til de omtalte sæt:
(link fjernet)
(link fjernet)
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.332
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 1.001
(link fjernet)
Kvaliteten kan man ikke sætte noget på, jeg bruger af og til skrallenøglen som hammer i mangel af bedre, og det holder endnu
jun 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 27
maj 2014
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 18
http://www.thansen.dk/vaerktoj/haandvaerktoj/topnoglesaet/topnoglesaet-profi-94-dele-raze-tools/n-1399008853/pn-1399003439/
Var mest på grund af de lange toppe som også kan tage torx jeg købte det.
Tænkte så at det kunne jo også bruges til mishandling, hvis man nu skulle støde på ting der sad fast osv.
Men det holder sgu endnu og det er brugt flittigt, det er den kasse jeg tager med ud først fordi den kan squ klare mange af opgaverne i sig selv.
Selvfølgelig er det ikke små mikro klik skralderen laver. og har ikke en lækker lyd som det der er dyre. Men det har virket i hvertfald 10 år nu
Var måske lidt off topic. da der heller ikke er 3/8" med. Men til den pris er man nu lidt nærig, hvis det skal holde 5 eller 10 år på garanti.
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 223
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 24
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 10
Jeg har især været extremt glad for disse skralder: (link fjernet)
Det at de kan vinkles er super godt. Nemt at komme til med, og løfter man det helt op i 90 grader kan man skrue som med en skruetrækker. Hurtigt og nemt. Og det holder! Og nej, jeg arbejder IKKE i Biltema
De har også for nyligt fået disse toppe som kan bruges til E, " og mm! Smart! (link fjernet)
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.653
- Juel -
skralde/svensk/papegøjehammer ? har vi ikke alle været for dovne på et tidspunkt
mar 2014
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 108
Biltema må vel også stole en smule på det når de giver 5 års garanti?!
Biltema topnøglesæt 5år vs 10år