1.315 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

DID kæde synger DID kæde synger

Hej med jer

Jeg har lige skiftet kæde på min mc, fordi jeg har en hylelyd når jeg kører, jeg har en lumsk mistanke om at det måske er et leje i gearkassen som er færdigt, men har så skiftet kædekit, og det er det samme....

nu kommer det mærkelige så, har i ugen her skiftet kæde på en anden mc, og da jeg så skrev til ham og spurgte om den kørte bedre, så skrev han tilbage at den var begyndt at synge, så det finder jeg MEGET underligt da hans gamle kæde var sindsygt slidt....

er det noget i andre har oplevet på en DID kæde med X ring, og i mit tilfælde er det så med supersprox hjul

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DID kæde synger
Kommentér på:
DID kæde synger

Annonce