{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

Allan J
Allan J
Tilmeldt:
15. apr 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Mini Blinklys {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg har en "gammel" men godt kørende Suzuki 600 Bandit fra 97', hvor jeg netop har monteret to sæt mini blinklys. Blinklysene er blot et sæt billige blink, som jeg har købt hos Thansen. Jeg har endvidere købt to stk. blinklysrelæ, som jeg ville montere på de to bagerste, som modstand.

Relæet er med tre ben, men på cyklen er der fire ledninger. To stk med + og - (formoder jeg) og så to fra selve blinkene. Hvad gør jeg, når disse skal monteres og er det overhovedet muligt?

På relæet står der henholdsvis P - X og L på de tre ben.


http://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/motorcykeldele/universal-udstyr/blinklys/blinklyssaet-2-stk-%22mini%22-lang-12v-10w/n-1361086522/pn-1361084849/


http://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/motorcykeldele/universal-udstyr/blinklys/blinklysrelae-12v-10w-3-stik-universal/n-1361086522/pn-1361084844/



På forhånd tak for hjælpen!

Mvh Allan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mini Blinklys
  • #2   2. maj 2014 Hej Allan!

    Sådan nogle har jeg også monteret,jeg har ikke skiftet noget udover lysene. Det har ikke ændret noget. smiley


  • #3   3. maj 2014 Hvis dine eksisterende blink var på 10w, skal du ikke gøre andet end at montere de nye blinklys. Du bruger således det eksisterende relæ, som ikke kan mærke forskel på de nye og de gamle blinklys, da de har samme effektforbrug.

  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #4   3. maj 2014 Hej alle og tak for jeres svar!
    Jeg kan se, at de nye pære, som sidder i blinkene hedder 10W og dem i de gamle blink hedder 21W, så tænker, at jeg evt. bare skal have fat i nye pære til de nye blink. Lyder det ikke rigtigt?


  • #5   3. maj 2014 Det vil passe helt perfekt, Allan. Det lyder logisk!

Kommentér på:
Mini Blinklys

Annonce