{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.824 visninger | Oprettet:

GS500 {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg er den lykkelige ejer af en gs500, (har skrevet om den før)

jeg kan ikke få den til at kører ordenligt, den sætter ud.
i dag da jeg skulle synkronisere karburatorer lagde jeg mærke til at den virker som om at den stiller til for tidlig tænding, man kan hører at den taber mange omdrejninger, og det virker som om at den ``banker hårdt i motoren``
Andre gange skyder den i udstødningen, hvilket jo indikere for sen tænding....

Til at starte med manglede den trækkraft ved
6-7000 omdrejninger, nu tænder den forkert fra 1000-3000 omdrejninger sikkert også højere..

spørgsmål: kan man tænke sig at CDIen er ved at så af?? eller er der nogen som har det bedre bud??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GS500
  • #2   10. maj 2014 Den klapre godt nok lidt fra ventilerne, så det skal da prøves.
    karburator er renset.
    indsugningsgummierne er nye.
    jeg kan ikke helt se hvordan den kan tænde for tidligt pga. ventiler ??


  • #3   11. maj 2014 Hvis ventilerne ikk står rigtigt står de åbne og skyder jo så i udstødningen..

  • #5   12. maj 2014 Det skal lige tilføjes at problemet kommer og går. Jeg vil lige starte med at se om en tændigspistol kan afslører noget.


  • #7   16. maj 2014 nu er ventilerne justeret og karburator syncroniseret, det har dog ikke løst problemet.......... den taber stadig den ene cylinder...

  • #9   16. maj 2014 Den ene udstødnings ventil havde for stort spillerum.
    Membranerne ser ud til at virke som de skal de bevæger ens, og jeg har ikke kunne finde nogle huller i dem.
    Det er meget tydeligt at den mister den ene cylinder, og nu er det konstant når den skal arbejde. Der er intet i tomgang eller når man gasser op. Højre tændrør er blevet mørkt i forhold til hvad det plejer, kunne godt tyde på at der er højre side som laver rod. Jeg er sikker på at det er en tændings fejl, kan bare ikke finde den......


  • #10   16. maj 2014 40000km og fra 95

  • #12   17. maj 2014 Det er skiftet.. og alle ledninger er målt igennem.

Kommentér på:
GS500

Annonce