Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Inddysning i københavn
  • #2   13. maj 2014 der er ikke nogen tuningsdele på, men der er monteret en potte som er mere "åben" end originalen. Der er ikke rent gennemløb den er foret og har DBkiller i, så der er masser af modstand i potten. Jeg er bare bange for om der kan ske noget ved motoren hvis den ikke for den korrekte blanding…

• #4   13. maj 2014 Tror roligt du kan køre videre uden bekymringer...

• #8   14. maj 2014 Jeg kigger lige med her smiley Har sat åbne filtre på min xs1100 og amputeret udstødningen så der er frit løb smiley Så nu går den sgu nok en anelse magert, den knalder og popper i hvert tilfælde lystigt ved decceleration og tomgang, men det lyder sgu godt når den får gas smiley
    Har fundet en guide til omdysning, men siger i at jeg kan få lavet en test for en plov og derved få en indikation på dysestørrelse? Og er det både main og pilot? (ved ikke lige hvad de danske betegnelser er)

• #9   14. maj 2014 Super. Lad os nu sige den går for fed, hvad er konsekvensen? Ja jeg har godt luret på at få lavet sådan en test. Tror vist der ligger et sted i brøndby

• #11   14. maj 2014 jeg tror nu ikke den går magert… mine tændrør ser ikke hvide ud, nærmere sorte…

• #12   15. maj 2014 Det har jeg hørt Johan P, men det er jo netop det jeg vil undgå ved at give den mere benzin. Er der nogle der vil anbefale et sted på sjælland?

Kommentér på:
Inddysning i københavn

Annonce