1.077 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Styrthjelm Styrthjelm

Hej...

Står og skal til at købe mig en bike for første gang.., og mangler os en hjelm..., så istedet for jeg startede med at kigge nettet igennem., ville jeg lige høre om nogen havde nogle gode forslag til en hjelm.., helst flip hjelm da jeg tror det bliver rarest i længden... evt forslag til gode steder at købe hjelme...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styrthjelm
  • #1   17. maj 2014 Og dragte kan jeg da os ligeså godt spørge om med det samme ser jeg lige..

• #2   17. maj 2014 Hvis du ikke går op i mærker og flashfaktor så tag et kig i thansen, de kan leverer det hele.... har hørt godt om både deres hjelme og dragter, kører iøvrigt selv med deres handsker....men den slags skal prøves på for at finde ud af om det er noget.

• #3   17. maj 2014 Kiggede allerede lidt rundt i t.hansen..., ku se de var billige med priserne.., men tænkte bare om det så er noget der dyr til noget...

• #4   17. maj 2014 Hjelmene er godkendt og dragterne virker til at være lavet i udemærket skind og syningerne ser fornuftige ud... Men der skal nok være en del der vil fraråde dig det af indtil flere tvivlsomme årsager

• #5   17. maj 2014 Helt tvivlsomme årssager er det nu ikk.., deres dele til knallereter før i tiden var sku lort..., nå men tiden ændre sig..

Så ku da godt være man bare sku købe det hele derinde.., måske man kan prutte lidt med prisen med det samme....

Takker ihvertfald for hjælpen.. smiley

• #6   17. maj 2014 ja det gør du ved forhandleren hvor du PRØVER den...... og det er IKKE ved Thansen, de ved ikke en skid om det de sælger.....

tag ud til en MC forhandler som gider at bruge tiden på at vejlede og lade dig prøve en masse hjelme, og så køber du bare det hele.................... VED forhandleren.... de giver også rabat

• #7   17. maj 2014 Kig lidt rundt omkring - det er ikke altid onkel hansen er billigst smiley
    Hvis du har muligheden for at komme til tyskland er der flere steder med gode priser, og et kæmpe udvalg i forhold til hvad vi er vant til herhjemme

• #8   17. maj 2014 ELLER....... man kunne købe mere end bare en hjelm hos forhandleren, så laver de altså nogle gange en rabat der gør at man ikke gider køre til tyskland

• #9   17. maj 2014 Der er for den sags skyld også mange forhandlere der ikke ved en skid om det de sælger.... Men så kan man jo selv prøve tingene og danne sine egne meninger, det skulle være så sundt.

• #10   18. maj 2014 Shoei Neotec

Den har jeg selv købt. Synes den er ski'e fantastisk! smiley

• #12   18. maj 2014 Kan se du bor i sønderjylland smiley så ville køre forbi Hein gericke i flensborg der kan du få vejledning

http://www.hein-gericke.de/shops/index/view/id/56/

• #13   18. maj 2014 nu er det jo sådan at det kommer an på din hoved form hvilken hjelm der passer dig hvilket vi jo derfor ikke kan svare på

hvis du ellers tager til en forhanler kan han nok guide dig hen til noget der passer dig

• #15   18. maj 2014 Ja er nok klar over jeg skal prøve mig lidt frem angående pasform.., køber jo heller ikke bukser uden lige at prøve dem..., smiley
    Men var nu os bare lidt tips og ideer til hvor og hvilke mærker der evt er meget gode.., prisen har selvf os noget at sige., ellers ku jeg godt se hvilke der ligger i de bedre kvali ende ud fra prisen...

Tjekker lige ud med de tyske sider., var jo en god mulighed...

Men god respons herinde..., da skal man nok føle sig tilpas med tiden...

• #16   18. maj 2014 FC-MOTO.DE det er billigt og godt

• Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #17   18. maj 2014 en hjelm fra thansen er go nok til at starte med hvis du ikke skal ud og bruge en formue fra starten af.Købte selv en da jeg tog kortet.minus ved hjelmen er at den er lidt tungere og der er mere larm når du kommer op i hastighed

• #18   18. maj 2014 Vil lige sige, at de steder jeg fandt Shoei Neotec i udlandet - England og Tyskland, der fandt jeg den altid til 4200 kr.

Hos KB i Skive koster den 3998...
    Plus man godt kan skubbe lidt til prisen....

Kommentér på:
Styrthjelm

Annonce