1.660 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Blue biker bluetooth headset Blue biker bluetooth headset

Nu kan jeg jo se at dette headset er kraftigt nedsat og mistænker med det samme kvaliteten. - men er der nogle der har prøvet det?
http://www.mctc.dk/?id=15874&pagetype=1&nyhed_id=33458

Måske man skulle købe vildt ind og sælge dem for en 4-500kr det må de da sagtens kunne sælges for til nogle uvidende tosser, den sidste idiot er vel ikke født endnu!!!!!! smiley

Eller er det en dårlig forretningsplan smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blue biker bluetooth headset
  • #1   28. maj 2014 Advarsel: ironi og sarkasme kan forekomme i opslaget, men ønsket om reelle erfaringer er nu god nok, da jeg helt reelt overvejer om de 199 overhovedet er værd at smide efter sættet, indtil man får købt et bedre. Tænker at det evt. Senere vil kunne bruges i passagerhjelm til konen!

• #2   28. maj 2014 De kan også findes til 150 kr i Netto, min kæreste har for et par uger siden købt sådan et - jeg har dog ingen praktisk erfaring med det endnu, ud over lyden virker til at være ok.

• #3   28. maj 2014 Ok, så kunne det være man skulle en tur i netto og lure en af dagene

• #4   28. maj 2014 Jeg har det sæt der og det er udemærket. Det har lidt problemer med forbindelsen til telefonen når jeg kører inde i byen i myldretiden, men jeg går ud fra at det må være signalstyrkeproblemer pga. for mange bluetooth enheder omkring mig. Der er ikke bike-to-bike i den, men med at app på telefonen er det hurtigt klaret. Alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds med det, når man husker at prisen er så lav som den er. Det er jo klart at der er en kvalitetsforskel i den her og et sæt til 2K.

• #5   28. maj 2014 Det lyder da til at være et fornuftigt sæt (selvfølgelig prisen taget i betragtning)
    Hvilken app bruger du?

• #6   28. maj 2014 Jeg har brugt "Intercom" til android som fungerede udemærket. Har dog kun brugt den en enkelt gang.

• #7   28. maj 2014 Ok. Det skal da prøves smiley

• #8   29. maj 2014 Det er efter min mening LORT, selve talen i det er fin nok, og det fungere når man taler i tlf.... MEN her stopper det fede også.

For de skriver selv at det er til Musik også, og her virker det på i ingen måde, jeg fik kun musik der konstant faldt ud med mit, tlf var Iphone 4.

Den kunne lige overfører musik hvis jeg holdt headset og tlf helt ved siden af hinanden, med det samme de kom ca 30 - 40 cm fra hinanden kom der huller i musikken.

Selve "kvaliteten" af dimserne på sættet var også yderst tvivlsom, billige gummi skrammel...

Gi de 200 kr til em hjemløs, han får mere gavn af dem.

• #9   29. maj 2014 Tjah... musik viker perfekt på min, så mon ikke det er IPhony der er problemet med din smiley
    Men ja da, i forhold til sæt som koster 5x mere så er det da skidt...

• #10   29. maj 2014 Prisen skal selvfølgelig tages i betragtning, det er da klart. Jeg forventer ikke samme kvalitet som et sæt til et par tusinde.
    Musik er irrelevant for mig, skal kun bruge det til meget korte beskeder/svar på tlf når man ikke lige har tid til at tale. Udover det vil jeg gerne høre hvad der sker omkring mig på vejen.

• #11   1. jun 2014 Jeg har bestilt 2 sæt, skal nok prøve at "anmelde" dem når de kommer smiley

• #12   1. jun 2014 Ja det kunna da være man skulle lave nogle mere udførlige tests hehe overvejder at hente et sæt til konen også

• #13   1. jun 2014 Det må i hvertfald være bedre end et sæt høretelefoner smiley

• #14   2. jun 2014 Jeg hoppede på tilbudet på mctn.dk og selve tale delen, fungerer fint, prisen taget i betragtning, men musik, fungerer når telefonen er lige ved siden af, men ikke når tlf er i jakkelommen, så "falder" musikken ud

Kommentér på:
Blue biker bluetooth headset

Annonce