{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Suzuki bandit 96 svær at starte {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Jeg er helt ny med det her mc tam tam og lige fået min nye(brugte) mc. Problemet er at den har svært ved at starte, den starter med at sige tik tik tik, lyder lidt som når batteriet er fladt, men holder jeg starteren inden i ca 10-15+ sek så kommer den til sidst, dog sker det at det kommer et knald fra den, lidt samme lyd som når man skifter gear dog bare mere voldsomt, så mit spørgsmål er, hvad gør jeg, er lidt bange for at den ikke vil starte en dag.. er det starten som er ved at være færdig eller har i nogen ideer?
takker for evt hjælp eller forslag til løsning af problemer.

hov ja, er motoren varm/lun, så ingen problemer, så starter den med det samme uden nogen lyde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki bandit 96 svær at starte
  • #2   3. jun 2014 Tror ikke det batteriet, det er udskiftet i år ifølge tidligere ejer, ser os rimelig nyt ud, den gør det os efter ha stået stille 3+ timer, når motoren er kølet af.. men kan lige prøve med starter kabler når jeg får muligheden... kan det evt være tændrørene som skal skiftes?

• #3   3. jun 2014 Dine tændrør får den næppe til at sige tik tik tik. Det ER ret sikkert mangel på power. Måske det er noget så banalt som en halvdårlig forbindelse. feks en dårlig stelforbindelse. Der skal ikke så meget til

• #5   5. jun 2014 Så har jeg fået testede batteriet, det fejler ikke noget og der god forbindelse, men begynder at tro det måske fordi den har svært ved at trække benzin ind i starten, nu undskylder hvis det lyder forkert, jeg har aldrig rodet med motor før, så skal lige lære det, men kan huske den tidligere ejer sagde noget om en ny benzinhane han havde skiftede pga problemer.

• #6   5. jun 2014 Rn defekt benzinhane får den nu ikke til at sige tik tik tik. Hvordan har du testet dit batt ?. Målt på det og registreret at der er 12 volt eller ?

• #7   5. jun 2014 testede både med andet batteri plus start kabler fra bilen, gjord præcis det samme, alt lys på den virkede os helt fint før jeg prøvet at starte den, så er overbevist om det må være et andet sted fejlen ligger... lyttede til motorlyden der kommer når man har trykket starten ind i ca . 5-10 sek, kunne godt lyde som en cylindre der lavet et knald, og efter knaldet siger den næsten ingenting mens starten er inden og så 3-4 sek efter starter den hvis jeg os giver den gas med håndtaget... giver det nogen mening det jeg skriver? smiley

• #9   14. jun 2014 Det var benzin hanen som drillet lidt.. nu spiller alt igen, takker for hjælpen

Kommentér på:
Suzuki bandit 96 svær at starte

Annonce