{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.877 visninger | Oprettet:

VFR800 VTEC eller ej? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg skal ud og finde mig en VFR800, men hvilken model skal man vælge?
Skal man vælge modellen før VTEC (98-01) eller modellen med VTEC (02-12)?

Jeg foretrækker klart den nye model mht. udseendet, men har hørt mig blandet omkring motorkarakteristikken mht. VTEC "punktet" ved ca. 7000 omdr.

Jeg har kun prøvet en 1998 800 model pt. + min 86'er 750'er.
Kører umiddelbart godt. Helt jævnt træk igennem omdrejningsregisteret.
Fint moment og mellemområde på trods af mangel på VTEC.
Kan også godt lide lyden fra de tandhjulstrukne knaster.


Vil gerne høre lidt meninger fra folk der har VTEC modellen.
Gerne 02-04 modellen da det er den budgettet rækker til.

Er VTEC'en dyr i servicering? Hvor tit skal den have knastkædestrammer sådan en?
Bliver VTEC punktet irriterende eller er det bare lidt ekstra fun-faktor?

Er her nogen der har prøvet begge 800 modeller?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VFR800 VTEC eller ej?
Kommentér på:
VFR800 VTEC eller ej?

Annonce