{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Z750 springer konstant sikring ? {{forumTopicSubject}}

Har en Z750 fra 2010 som lige pludselig er begyndt at springe den ene sikring som sidder under førersædet, det gør så der ikke er positionslys, nummerpladelys, baglys og bremselys.. På sikringsboksen står der TAIL ved den sikring der springer, den kan køre ca et par kilometer og så springer den. Det eneste EL jeg har lavet på den er nyt nummerpladelys, som blev lavet efter kunstens regler med lodning og krympeflex, og blev altså lavet for knap 4 mdr. siden smiley håber virkelig der er nogle der har et forslag til hvad det kan være ?
Mvh Michael smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Z750 springer konstant sikring ?
  • Lars M
    Lars M Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 31
    #1   10. jun 2014 Jeg ville starte med at frakoble nummerpladelyset , og så se om fejlen forsvinder, eftersom det er det eneste sted der er blevet ændret noget.
    Det lyder meget som om du har en kortslutning som kommer når det hele begynder at vibrere ved kørsel.
    Det kan jo også være en fejl i nummerplade lygten.


  • #2   10. jun 2014 få fat i en 5-6 sikringer,
    start fra en ende, og afmonter et stik til lygterne bagi afgangen indtil en ikke springer mere, altså baglys, nr plade og bremse lys,
    hvis den stadig springer efter du har været alle lygter igennem er der en kortslutning i en af ledninger mellem sikringen og der hvor du tog stikkene af


  • #3   10. jun 2014 Lige en note. Havde selv ligende problem, og opdagede jeg havde klemt en ledning mellem saddel og stel..

    Måske det bare er så simpel en ting.


Kommentér på:
Z750 springer konstant sikring ?

Annonce