Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  helt ny evo motor til harley???
  • #1   30. jun 2014 (link fjernet)

men det er så ex fragt osv

• #2   30. jun 2014 Tro sku ikke du kan køb en ny til de penge, men en EVO motor er ikke så dyr brugt, og de er nu heller ikke så dyre nye.
    Prøv at høre ved Caps hvis det er en HD Evo du vil have. Men ellers er der Rev-Tech, S&S, Ultima. Rev-Tech laver faktisk en EVo kopi motor som er bygget op mere som en Twin-cam med større køleribber, oliedyser, bedre oliepumpe, og 4 x 4 i slaglængde og brorring (4 x 4 =1600) men de laver også en billigere på 88 inch (1449)
    Men en HD fabrisk Evo er svært at slå i pris og holdbarhed.

• #3   30. jun 2014 Tusinde tak for de gode råd..

sagen er den at jeg har en hd evo til og stå, som jeg går og overvejer at total renover?? og hvis den skal være lige så god som ny render den hurtigt op i de 16+++ da jeg skal have helt ny "crank case" krumptaps hus ? Også kunne man lige så godt gå hele vejen med cylinder stempler lejer osv......

• #4   30. jun 2014 Cylinder skal jo bare bores og have nye stempler, koster ikke alverden i fht 16.000,-

• #5   30. jun 2014 Når man renoverer så putter man jo som regel nogle stumper i,som har væsentlig flere muskler end en std EVO smiley smiley

• #6   30. jun 2014 Har også overvejet at få den lavet om til 96" men så krumtap og oliepumpen også skiftes, men det er jo nok stadig billigere end en fabriks ny motor ...

• #8   30. jun 2014 Ville købe en original HD evo igen. Man rykker sgu da ikke hjertet ud af sådan en fætter og stadig kalder det en HD? Det er jo netop sjælen i HD,- motoren!
    Men det er der så mange der gør...... ( undskyld Søren smiley )
    Har lige lavet min shovelhead totalt (plejlstænger, motorhus, oliepumpe og topstykker genbrugt uden omkostninger), ca. 22.000. Har selfølgelig fået værksted til at sætte nye lejesæder osv til ny krumtap, som blev ca 10.500 (inkl. nye slag, søle, cylinder, lejer, resten bare stumper. Jeg har selv købt det meste de skulle tilpasse (stempler, knast osv), men det løber satme hurtigt, når nu bukserne er trukket ned. Og så har jeg selv brugt en helvedes masse timer på at skille og samle det hele.

Ps. Det jeg vil sige er, køb en ny. Det render stærkt når man gerne vil have de fede Jims løftere og huse osv.

• #9   30. jun 2014 Har lige fundet ud af at krumtsps huset er revney på primary siden så der skal i jvert fald en ny til, og nu når jeg skal have det hele skilt ad, tro jeg det ville være billigere og købe en evo der er i orden???

• #10   1. jul 2014 Tror jeg også. Du kan høre hvad dette feks er:
    (link fjernet)

• #11   1. jul 2014 Der er også firmaer der kan lave den slags og så keramisk coated det ind i for at sikker tæthed. Det har jeg da flere emner om i blade fra USA.
    Hvis det er en EVO og du gerne vil have HK & NM, og stadigvæk have pålidelighed osv. Så kan du lave en del ting som forøger din motor trækkraft, og dens pålidelighed, og holdbarhed, smart formindsker motorstøj osv. Uden du kommer af med en massen kr.

Denne her kan du se flere emner om på nettet, og jeg har også selv oplevet af dem i plast går i stykker og dermed er der ingen olietryk. af med fabriks plast skiderikken og på med denne.

http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/WebSite.woa/wa/DirectAction?page=%2151259

Dem her - Fordi de er bedre end org. på mange måder, og er et must hvis du piller ved din motor. Der er mange mærker og typer og HD laver selv HD-SE der er bedre - disse er bare fra S&S

http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/WebSite.woa/wa/DirectAction?page=%21108087

Bedre stødstænger der er mere stive - for mindre flex.
    http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/WebSite.woa/wa/DirectAction?page=%2152141

Og dem her - er det bedste i mange tilfælde. De er dyre, med minsker slid og støj og modstand. (mulighed for lidt HK) Dem kan man også få med løft i på samme som en knast. (mild løft)

http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/WebSite.woa/wa/DirectAction?page=%2153870

Så er det kun ny knast, og nye stempler i første overstørresle i høj.komp. og noget mere benzin - så har du en motor der går godt, stærk og støjsvag........

Du skal dog nok overveje at få afbalanceret din krumptap pg skiftet lejer i den.

Kommentér på:
helt ny evo motor til harley???

Annonce