Montering af Intercom Montering af Intercom
Hej,
Min fatter har lige investeret i et sæt Intercom (SENA SMH10R), så han kan høre både musik og gps på hans mc tur nu her…
Højtalerne er velcroet direkte på flamingoen og derefter er kindpuderne sat på igen… Issuet er blot at højtalerne er næsten 5mm tykke og da netop hjelmen passer i størrelsen, ender det med at højtalerne generer ret meget…
Mener at jeg engang så ved BMW i Ålborg, at de skar/smeltede noget af flamingoen i hjælpen, således højtalerne passede perfekt i hjelmen…
Nogen der har erfaring med dette og ved hvem der kan være behjælpelige med akut montage inden torsdag aften på Sjælland?
På forhånd tak
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 533
Når i har afmonteret indmaden så kan man presse med lidt på flamingoen der hvor højtaleren skal sidde, jeg plejer at bruge den runde ende af en grydeske... altså selve håndtaget..... det kan godt presses et par mm ind, og self kun der hvor højtaleren skal være.
Man svækker self hjelmen, men jeg tror ikke på det er ret meget.
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
Så... bare op på hesten og igang! Det er ikke så svært
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
https://www.dropbox.com/sh/btmivg4c58obbze/AABQjsJ_VALh6lOLSp_063pVa/Schuberth-IP3
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 799
Leder stadig efter en der ved kan hjælpe med at få dette installeret, da min fatter ikke har fingersnilde til dette og jeg er ikke i nærheden…
Smid gerne en besked hvis I kender en forhandler eller en privat med fingersnilde, der har mulighed for at hjælpe med det...
Montering af Intercom