1.655 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

gsx 600 f starts problemer gsx 600 f starts problemer

hej jeg har en ven som er den lykkelige ejer af en gsx 600 f fra 2000
når man tænder for lyset kan den ikke starte????.der er heller ikke tændning eller lys i instrument bord når lyset er tændt ?????når kontakten er på OF virker det hele ??
lyskontakten er udskiftet med en helt ny kontakt,.virker stadigvæk ikke.,
nogen der har prøvet noget i den stil eller nogen der ved hvad det kan være der laver balladen.,
håber der er nogen der kan hjælpe.,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsx 600 f starts problemer
  • #2   3. jul 2014 Lyder som noget er koblet forkert...På min (2004) er der lys på så snart tændingsnøgle drejes på "on". Eneste måde lyset kan slukkes på er nøgle pos"park" og så er der jo selvsagt stadig pos lys på.Problemet lyder for mig at der er byttet om på nogle ledninger i tændings låsen..

• #3   3. jul 2014 hej det kom fra den ene dag til den anden uden at der er pillet ved noget som helst .,
    bat er helt ny med masser af strøm så det er heller ikke det.,
    der kommer en ud for at prøve at måle den igennem,.så må vi lige se havd han siger.,

• #4   3. jul 2014 "når kontakten er på OF virker det hele ??"
    Øhhh... nu ved jeg ikke om lyskontakter på årg 2000 og 2004 er ens, men går bare ud fra det ? Til orientering er der INGEN of / off på min lyskontakt, kun low/high beam.. men som tidligere nævnt her i topic, fugt eller ir i stik / kontakter..går ud fra i har checket div sikringer ? ( afrens også ben på dem smiley )

• #6   5. jul 2014 johan p, det er muligt , men som tidligere nævnt ved jeg ikke om de er ens på min og omtalte model. Lige et billede, som du ser har jeg low/high på venstre håndtag og start / hazard og dødemands knap på højre...ps den gule knap på v.side er overhalingsblink.

profilbillede
  • #8   7. jul 2014 Johan...vi bevæger os jo lidt væk fra emnet nu , men lad gå...tilfreds nu ? smiley Gad vide om emnestarter har fået den slået igang ?

profilbillede
  • #10   7. jul 2014 hej vi har stadigvæk ikke fundet problemet endnu ., din mc ser noget bedre ud ren smiley
    vi har siden hen fundet ud af at den kun lader med ca 11-12 volt tror dog ikke at det er hele problemet ?for den gør det også selv med fuld opladt bat.,

jeg har tidliger kommet med svar her på tråden men ved ikke hvor det er blevet af??

• #11   7. jul 2014 11-12v ? Hmm.. normalt skal den lade med 13-13,8 -14-14,5 volt .Prøv at pille + af batteriet og lad det fuldstændigt op. Viser batteriet ikke væsentlig mere end 12 volt umiddelbart efter ladning , kan det være faldet sammen i en eller to celler. Problemet kunne også være i har en ledning der sender + ind på stel (-) et eller andet sted.Fik i forresten målt batteriet ud ? I har selvfølgelig checket alle sikringer, ir på stik o.s.v ?

• #12   8. jul 2014 hej sikringer stik osv er ok., bat ny og virker ( målt )., ladet helt op uden at det hjalp.,
    jeg ved s,, snart ikke hvad det kan være .,

• #13   8. jul 2014 Du skriver :
    når man tænder for lyset kan den ikke starte????.der er heller ikke tændning eller lys i instrument bord når lyset er tændt ?????når kontakten er på OF virker det hele ?? :
    Vil det sige at den godt kan starte når lyset er slukket ? Hvis ja ..går motoren så ud når i sætter lyskontakt på on ?

• #14   8. jul 2014 hej den kan godt start når den er på of., og den går ikke ud når lyset tændes så han kan godt køre på den ., men der er jo en fejl et eller andet sted for det er ikke nomalt.,
    han har altid startet den med lyskontakten på on.,

• #15   8. jul 2014 Aha..Så lyder forslaget på at i følger ledninger fra lyskontakt, baglæns og specielt +, tror sg. den får stel et sted på sin vej op til lyskontakten eller kortslutter ( slidt igennem) mit bud er kortslutningen ( hvis det er det) skal findes omkring forgaffel/ styr hvor der er mest bevægelse og risiko for at kablet kan blive "skavet" igennem .

• #16   8. jul 2014 Til Johan smiley Første billede var fra da jeg skulle købe den smiley Cyklen har stået u tildækket i 5-7 år i et lidt fugtigt udhus/lade , så der var lidt "stilstands skader" men cyklen har kun gået 1800 km da jeg overtog den smiley

profilbillede
  • #17   8. jul 2014 hej han får en der har forstand på el til at kigge på det ., jeg takker for hjælpen., har været vidt omkring med den cykel smiley

• #19   8. jul 2014 Brian T held med den, men vi vil da gerne høre enden på historien / fejlen når den bliver ok smiley
    Johan takker, har lige givet den farvet kåbeglas og gitter i kåben smiley

• #20   8. jul 2014 hej jeg skal nok lige give en melding når--hvis vi finder fejlen smiley

• #21   17. jul 2014 hej så blev fejlen fundet det var et stik som var knækket indet i et stik ved generatoren ., man kunne ikke se det og man kunne ikke bare lige måle det da den havde forbinnelse bare ikke så meget som den skulle,.
    takker for hjælpen.,

• #22   18. jul 2014 smiley Fedt i fik det løst , god sommer .

• #23   18. jul 2014 i lige måde smiley

Kommentér på:
gsx 600 f starts problemer

Annonce