1.277 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Ducati 749 start hjælp Ducati 749 start hjælp

Håber der er en eller to Ducati nørder herinde der kan hjælpe... Punkterede idag på min Ducati 749 og da jeg kom hjem med den og ville starte den op ville den slet ikke starte... Den kører systemtjek uden problemer, men efterfølgende sker der ikke noget når jeg trykker på starteren... Den forsøger ikke en gang... Har tjekket alle væsker, sikringer osv.. Nogen der kan komme med forslag til problemet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ducati 749 start hjælp
  • #1   25. jul 2014 dødemandsknap, sidestøtteben, står den i gear, koblingskontakt? smiley

• #2   25. jul 2014 Alt det er kontrolleret har prøvet diverse variationer med støtteben oppe, neutral, 1. gear med kobling inde... Hvad mener du med koblingskontakt?

• #4   25. jul 2014 Batteriet er på 12,2, og der sker slet ikke noget når jeg trykker på startknappen... Men alt andet virker.. Den lyser kun i olielampen som STD og CODE indikatoren slukker efter start checkene.

• #7   25. jul 2014 Ha ha, så er problemet løst... Jeg giver lige sommervarmen skylden inden jeg kommer med svaret ;-).. Var helt sikker på at jeg havde kontrolleret alt og blev mere og mere nervøs... Men nu da temperaturen er faldet lidt gik jeg ned og gjorde et nyt forsøg... af med begge kåber, kontrollere alt en gang til.. og tænk en gang da blikket falder på dødemandsknappen, kan jeg med det samme se at den er helt gal.. og ganske rigtig et tryk på den og dyret starter sjov nok med det samme smiley Godt jeg ikke stod hos en mekaniker og brokkede mig til højre og venstre... smiley

• #8   25. jul 2014 Godt du fandt ud af det smiley

• #9   25. jul 2014 Ja og tusind tak for hjælpen og de mange foreslag fra jer alle... smiley

• #11   25. jul 2014 Jo det gør! Jeg har gjort det samme på min 999s trackbike et utal af gange.... smiley

mvh

JimR

• #13   25. jul 2014 Jae, sådan en Ducati er ikke så dårligt skruet sammen.
    smiley

Kommentér på:
Ducati 749 start hjælp

Annonce