{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Jakob K
Jakob K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Honda cb550k - knastkæde, ptimærkæde eller noget helt trejde?? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en ældre honda cb550k fra slut halvfjerdserne. Den vil i øjeblikket hverken starte via el starter, kick starter og jeg kan heller ikke løbe den i gang.

DEr er tilsyneladende ingen forbindelse mellem gearkasse og krumtap og når jeg skubber med mc'en virker det heller ikke Som om motoren bliver trukket med rundt.

Når kick starteren trykkes ned, er der heller ikke dem vanlige "modstand" som indikerer at stemplerne trækkes med rundt.

Mit første forsøg gik på at se koblingen efter. Den skulle være ok, så nu er jeg lidt i vildrede. Derfor modtages forsalg med kyshånd.

Kan det være noget med knastkæden eller ptimærkæden? Inden den "dæde" lave den nogle rasle lyde når jeg motorbremsede.

Jeg håber I har noget gode bud Så jeg kan komme på landevejen igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda cb550k - knastkæde, ptimærkæde eller noget helt trejde??
  • #1   1. aug 2014 lyder som primærkæden er sprunget

• Jakob K
    Jakob K Tilmeldt:
    jul 2014

#2   2. aug 2014 Tak for svar. Tænker også umiddelbart primærkæden er det bedste bud... Kan sådan en være hoppet af, som en almindelig kæde, eller er den altid sprunget, når "forbindelsen er røget"?

Har du nogen ide om, hvor omfattende det er, at skifte sådan en størrelse?

Dernæst, ved du om en CB550K også har en knastkæde i det hele taget?

• Jakob K
    Jakob K Tilmeldt:
    jul 2014

#4   2. aug 2014 Det kan du have ret i Hans Henrik . Det er også derfor jeg skriver herinde. Jeg skal ikke selv lave noget af det, men har brug for spore mig ind på hvad det kan være, så jeg kan indhente tilbud på hvad det vil koste at lave. Så som det også fremgår, er min kendskab ikke fyldestgørende. Så flot iagttagelse Hans Henrik... Hvis andre har noget, der kan hjælpe med på vej, vil det være fedt.

• #5   2. aug 2014 tror den er sprunget, og ja den har også knastkæde, men det er ikke den, og ja det er meget omfattende desværre
    mvh Michael

• Jakob K
    Jakob K Tilmeldt:
    jul 2014

#6   2. aug 2014 Tak for info Michael. Det giver jeg videre til vedkommende der kan noget med motorcykler. Om det så kan svare sig at lave, må tiden vise. God aften

Kommentér på:
Honda cb550k - knastkæde, ptimærkæde eller noget helt trejde??

Annonce