{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Ledningsnet - starter gs750 {{forumTopicSubject}}

Så har jeg brug for hjælp igen !

Jeg er igang med at sætte ledningsnettet på mit projekt. Mit problem ligger i, at jeg ikke kan få starteren til at kører. når jeg trykker på startkanppen kan jeg høre et klik fra omkring batterikassen. jeg kan til gengæld få starteren til at kører hvis jeg sætter den ene ledning til + og den anden til stel (se billeder)
Hvad kan jeg gøre galt ?

og skal både den røde og den sorte gå på + siden eller skal den sorte gå på stel ?

håber der er en der kan hjælpe er ret lost smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ledningsnet - starter gs750
  • #1   16. aug 2014 Der sidder er start relæ et sted på cyklen, det er nok det du kan høre klikke når du kobler det hele til, det kan være det som er defekt.

Og du skal ikke trække et kabel fra plus også til stel, så har du i hvert fald en kortslutning.

• #2   16. aug 2014 tak for svar. vil det så sige, at både den sorte og den røde skal sluttes til + ?

• #3   16. aug 2014 nej nej.

Den røde som du holder er plus, den skal aldrig gå på stellet, så kortslutter den, følg plus ledningen, så finder du dit starter relæ for enden af den, eller følg plus ledningen fra starteren også tilbage til relæ'et, det er som sagt nok dit relæ der ikke virker.

Den sorte som sidder på batteriet, går på stellet/motorblokken, det kan selvfølgelig også være stelledningen til motoren der er dårlig, så kontroller også lige den, du kan også udelukke den ved at tage et startkabel også sæt på minus på batteriet, også ned på starteren.

Kommentér på:
Ledningsnet - starter gs750

Annonce