{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

R6 2001 hakker under 4000 omdr {{forumTopicSubject}}

Hej mc galleri

Har en rigtig fin R6 fra 2001 som hakker og sprutter når jeg gir fuld gas under 4000 omdr/min.. Den kan godt tage halv gas og over 4000 trækker den pisse godt og jævnt helt op til 17.000 omdr.. Har kørt 2,5 tankfulde med noget additiv i benzinen fordi jeg selv og en mc mekaniker mener det kan være snavs i karburatorene..

Er der nogen herinde som har andre bud? Og hvis jeg nu selv renser karburatore, skal de så ikke indstilles bagefter? Fordi så får mc manden bare opgaven smiley har ikke tjekket luftfilter eller tændrør, men gør det snarest

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R6 2001 hakker under 4000 omdr
  • #1   16. aug 2014 Hvor længe er det siden du sidst har skiftet tændrør? Min gjorde det også især vis man havde kørt "pænt" lidt. Så lavede jeg service og skiftede dem og den har gået som en drøm lige siden:)

• #2   16. aug 2014 Ved det ikke, har ikke haft den så længe? smiley skal tanken af for at komme til tændrør og luftfilter?

• #3   16. aug 2014 Den skal ikke nødvendigvis helt af. Du kan godt nøjedes med bare at 'tippe' den.

• #4   16. aug 2014 På min var det nemmeste at rykke tanken helt af 4 bolte og 2 slanger:)

• #5   16. aug 2014 Bare hold den over 4000 ................ Den kan tåle det... smiley

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
    #7   17. aug 2014 Altså fordi den er dyset til topeffekt, behøver den da ikke køre dårligt ved lave omdrejninger !
    hvis den sprutter og hakker og bruger meget benzin, skal nålene sænkes, og det ændrer ikke på topeffekt.

• #9   17. aug 2014 Da jeg havde kørt næsten 200 km forleden havde den gået 16 km/l og havde ikke kørt særlig pænt, så tror da ikke den er dysset forkert? Hvad jeg ved er der ikke lavet noget ved den.. Gir den 4 nye rør og kigger på luftfilteret ellers må mc manden sku stille karburatorene på den og se hvad det kan være

• #10   17. aug 2014 Lyder som skidt i tomgangs dyser, da det er ved lave omdrejninger, og så snart den kommer op i omdrejninger er det hoved dyserne som skal levere og det gør de fint, derfor går cyklen som den skal, jeg ville starte med at rense karburator, men ville nok også skifte tændrør hvis du ikke ved hvor langt de har kørt

• #11   17. aug 2014 Men skal karburatorene så stilles efter de har været adskildt?

• #12   17. aug 2014 Jeg blive lige nød til at høre om cyklen i den tid du har haft den, har kørt dårlig ved lave omdrejninger, eller om det er et problem som er opstået fra den ene dag til den anden? Og nej normal kan man blot rense karburatoren samle den igen uden justering, men inden jeg spiller for klog er det vigtigt at vide lidt mere

• #13   18. aug 2014 Ved ikke hvor længe problemet har stået på da jeg kun har haft den i ca. 2 mdr, men den har gjort det den tid jeg har haft den, opdagede det selvf bare først da jeg havde købt den smiley den har kun kørt 1000km de sidste 2 år, det er nok derfor den har stået og stoppet til i dyserne?

Men snakkede med en mc mekaniker som også mener det er snavs.. Tror måske jeg prøver at rense dem selv og give den 4 nye rør snart

Kommentér på:
R6 2001 hakker under 4000 omdr

Annonce