{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Niklas Sylow M
Niklas Sylow M
Tilmeldt:
18. aug 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Nyt Blinkrelæ vil ikke en skid {{forumTopicSubject}}

Hej

Håber der er nogen med et par gode ideer, for jeg er løbet tør.
Det er en gammel Yamaha xs850 vi snakker om.

Det gamle relæ har det ikke så godt, har pillet lidt så det klikker (virker) men er stadig lidt sløv idet.
Derfor købte jeg et nyt universal relæ men der sker intet. intet lys eller klik.
Så købte et mere og fortalte forhandler at det var til alm. pære og det var en gammel cykel og det skulle virker lovede han smiley

Men det gør det jo ikke... tøf tøf.

Nogen gode ideer?

Det gamle der semi virker:
https://www.dropbox.com/s/5q0eqi5l6jn04k6/%24%28KGrHqIOKm8E5I-CrzR8BOe5z%29fI%2Bg~~_35.JPG
https://www.dropbox.com/s/cg73unynct3lv32/2014-07-08%2019.59.41.jpg
---------------------------------------
De nye:
https://www.dropbox.com/s/onelh2s4kk3fsgc/2014-08-14%2020.15.00.jpg
https://www.dropbox.com/s/bz7w1349k0c6rwk/2014-08-14%2020.15.39.jpg


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt Blinkrelæ vil ikke en skid
  • #2   19. aug 2014 Det gamle:
    C = stel
    L = Lys
    B = Batteri

    Det nye:
    E = Stel
    L = Lys
    B = Batteri

    Polerne sidder de samme steder.

    Hvis jeg sætter det gamle på igen så virker det stadig.


Kommentér på:
Nyt Blinkrelæ vil ikke en skid

Annonce