{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.208 visninger | Oprettet:

Knop-dæk til Yamaha XT660 R {{forumTopicSubject}}

Hej,

Mine "knop"-dæk til XT´en er ved at være slidte. Har kigget efter nogle nye, men synes udvalget virker en kende uoverskueligt. Jeg kører mest på asfaltvej, men vil gerne beholde muligheden for at komme en tur over markerne mv.

Er der nogen der kan anbefale noget bestemt? Har kigget på Michelin T63 og Continental TKC 80 Twinduro, men hører gerne om andre.

På forhånd tak

Andreas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knop-dæk til Yamaha XT660 R
  • #2   21. aug 2014 heidenau k60 smiley i hvertfald det næste dæk jeg prøver

  • #3   21. aug 2014 Tak for svar...

    Det ser ud til at Heidenau k60 kun laves som Tubeless. VIl det så fungere på min XT660 R årgang 2006?


  • #4   21. aug 2014 Jeg har Heidenau K60 med slange i bag på min offroader. Så de laves helt sikket med slange.

    Dækket er okay, det tager godt fast ved de fleste underlag. Både vej og asfalt. Dog kan det være lidt glat i vådt føre. Det tror jeg dog de fleste 50/50 dæk er.


  • #5   21. aug 2014 T63 er godt, både hvad angår holdbarhed og greb på grus...
    Glimrende på asfalt.

    TKC80 er et udemærket dæk, det rumler en del.
    Mit problem med det er at det overrasker når det slipper grebet i sving, både on og offroad, Det advarer ikke som andre, dog er det ret let at finde greb igen.
    Har kørt 10.000 vis af km med det og har det på en af mine maskiner nu...

    Karoo 3... Det er ret fedt og har godt greb on og off... men holdbarheden er jeg i tvivl om, men har ikke kørt nok km på dem til at være sikker.

    Heidenau K60 er det bedste af dem til gaden og der står det fanme også godt fast. Det bider mindst ligeså godt i grus som TKC80.
    Jeg har det faktisk på min Husqvarna hvilket reelt er lidt tosset smiley
    Tubeless uanset fabrikat kan du bare smide slange i.

    Køb det der passer dig i looket, de lever alle op til dine krav... Det er jo ikke noget der holder i flere år alligevel smiley

    Her er min med TKC80...



    profilbillede
  • #6   21. aug 2014 Tror det bliver Heidenau K60 der kommer på.

    Mange tak for alle kommentarer!


Kommentér på:
Knop-dæk til Yamaha XT660 R

Annonce