1.303 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Problemer efter skift af udstødning Problemer efter skift af udstødning
Hej kloge hoveder
Efter at jeg har skiftet fra larm potte til standard udstødning på min suzuki gsxr 400 gk76a, så kan den ikke køre hurtigere en 40 km/t. Den trækker lige i starten, men så stiger den i omdrejninger uden at køre hurtigere. Er der nogle som har nogle forslag til hvad der kunne være galt?
På forhånd tak
0 synes godt om
apr 2014
Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 441
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
apr 2014
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 14
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
Har du en værkstedshåndbog?
apr 2014
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 14
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
Snegl og kabel skal justeres så der er ca 10mm frigang i grebet målt ude for enden.
apr 2014
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 14
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.087
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 1.130
Links til Honda's japanske bøger i tidligere beskeder hjælper dig sikkert også til Suzuki's
Problemer efter skift af udstødning