{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KÆDE STRAMMER KTM 525
  • #1   8. sep 2014 Arg det en røver, du kan skrue den prop af bag i knastkæde strammere så kommer der en fjeder ud og du nul stiller den, så kan du se hvor mange takker den kan gå ind.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.716
    #2   8. sep 2014 Hvis du skal tabe den fjeder ned i bunden, skal du samle det i forkert rækkefølge.

Hvor mange timer har den kørt?

• #3   8. sep 2014 Det ved jeg ikke da speedometer er i stykker og ingen time tæller. Men regner med at tjekke motor til vinter. Men den knast kæde må ikke gå i stykker derfor den lige skal tjekkes. Villadsen ktm siger ellers at den motor kan køre flere hundrede timer med samme kæde. Men hellere tjekke end motor går i stykker. Den køre ellers stadig fint. Men stempel skal vel også skiftes engang i mellem?

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#4   8. sep 2014 Stemplet skifter man når kompressionen forsvinder eller motoren begynder at æde olie - jeg mener bogen siger omkring 130 timer. Mit på 450'eren kørte ca 180 og så var det slut.
    Han har ret i at den skal kunne køre mange timer med samme kæde, men den må ikke være for løs.

Se at få skaffet dig en timetæller - ellers kan du ikke holde øje med olieskift osv.

Man skal have toppen af for at se hvor slidt plastikskinner og kæde er, så start med at se hvor mange klik strammeren er inde, og tag den derfra.

• #5   8. sep 2014 Tak for hjælpen. Jeg skiftes olie plus filter hele tiden ca 3-5timer

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#6   8. sep 2014 Bare olie og filter hver 10 timer, når det ikke er en motor der går med mange omdrejninger.

Oftere er spild af tid og penge.

• #7   8. sep 2014 Min køre jo som super motard på gaden med 576ccm kit. Jeg har papir fra ktm i tyskland som lavede den om, de skriver 3timer, tænker bare hellere olie skift end motor skift. Vil bare være go ved fruen da der er nogen flere omdr på gaden end som offroad. Skal ellers have mine knop dæk på for første gang i år her på søndag og køre ved vesterhavet, kender du et godt sted at starte hvor vi kan køre langt på stranden det må gerne være lidt udfordringer?

Kommentér på:
KÆDE STRAMMER KTM 525

Annonce