Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lys problemer
  • #1   24. okt 2014 Ny pære. Sidder garenteret to stk gløde tråde i pæren. Og den ene er brændt sammen.

• #3   24. okt 2014 Hans Henrik har desværre ikke den store viden, så derfor jeg spørger bedre vidende:-)
    - Men har kigget på manualen og udfra denne tror jeg der kun er 1 glødepære

profilbillede
  • #4   24. okt 2014 En pære med to tråde i. Bag og bremselys.

• #5   24. okt 2014 Tak for svar Morten og Dan. Det vil jeg forsøge med smiley

• #6   24. okt 2014 #2 Hans Henrik, du har mange gode input, og fine videoer m.m, men du har også en arrogant holdning mange gange. Du kan da ikke forvente at alle har lige så stor teknisk snilde/indsigt som du selv har. Mon ikke der er nogen her, der f.eks. er alvorligt udfordret hvis de selv skal skifte olie, eller som her en pære, men til gengæld så kan ting som du aldrig ville kunne lære om så du øvede dig resten af livet! Respekt er en sjov ting, den virker begge veje smiley

• #7   24. okt 2014 hvis der kun sidder en pære så er den md 110% sikkerhed af typen med 2 tråde og den ene tråd er røget .. Ny pære så er du kørende igen

• Leif Borup L
    Leif Borup L Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 3 Emner: 1 Svar: 58
    #9   24. okt 2014 Ja arrogance er en grim ting H.H. Jeg aner heller ikke en hujende fis om mekanik og el,men derfor har jeg alligevel glæde ved at køre mc,og så kan jeg sikkert noget andet,men denne side er måske kun for eksperter,hvad jeg ikke regnede med var nødvendigt.

• Leif Borup L
    Leif Borup L Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 3 Emner: 1 Svar: 58
    #10   24. okt 2014 Ja arrogance er en grim ting H.H. Jeg aner heller ikke en hujende fis om mekanik og el,men derfor har jeg alligevel glæde ved at køre mc,og så kan jeg sikkert noget andet,men denne side er måske kun for eksperter,hvad jeg ikke regnede med var nødvendigt.

• #13   24. okt 2014 Var heldigvis pæren der skulle skiftes tak for hjælpen smiley

• #14   24. okt 2014 Hej Christian og selv tak smiley

Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dårlige svar, desværre sker det bare tit herinde på sitet! Stop nu med alle jeres barnelige kommentarer!

Fedt du fik lavet lyset, bare knap så fedt vejret er noget hejs i den her tid

God weekend herfra smiley

• #16   24. okt 2014 Ikke så galt efter jeg vidste, hvad jeg skulle gøre smiley

Kommentér på:
Lys problemer

Annonce