{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Startproblem {{forumTopicSubject}}

Hej håber at der måske var en her som kunne hjælpe mig..??

Jeg har en Kawasaki GPX 750 R som ikke vil starte..
Der er knist på tændrørne men stadig ingen liv...
Af og til laver den en eksplotion med en stikflamme ud af udstødningrørene og et højt bang..
Hva kan årsagen være???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startproblem
  • #1   27. okt 2014 Måske for den for meget føde !

• #2   27. okt 2014 mere info er nødvendigt:

Har den kørt problemfrit ind til nu?

Hvor længe siden sidst?

Hvor gammel er benzinen?

Får den benzin ind i cylinderen?

Er der ændret noget siden den kørte sidst?

Er der strøm nok? Ikke bare spænding også strøm!

Det var bare et par af de hurtige spørgsmål

• #3   27. okt 2014 Den er færdig! Sælg den til mig for 2000 og du har gjort dig selv en tjeneste.
    (Eller det kan være så mange ting, utæt indsugningsmanifold osv. Lidt mere info, og hvad der er gjort ved knallerten det sidste stykke tid)
    Og få den oprettet ! smiley

• #4   27. okt 2014 Men lyder som dårlig tændingsmodul...

• #5   27. okt 2014 Svar til Henrik o det er et årstid siden den har været startet, jeg har self fyldt nyt benzin på men det med om den får benzin i cylindrene kunne være en af fejlene da tændrørne ikke bliver våde hva kan man gøre der??

• #6   27. okt 2014 Et års tid?!,- start med at tømme alt hvad der kan tømmes for bensin og få det renset.

• #7   27. okt 2014 Hvis den knalder ud af udstødningen så kan du være sikker på at der kommer benzin i hvert fald i 1 af cylinderne. Kunne godt lyde lidt som et tændingsproblem.

Men af med karburatorer eller spjældhus og få renset det hele igennem. Nyt benzin og rens/skift luftfilter. Se hvad der sker så smiley

• #8   27. okt 2014 kender ikke din cykel.... men som udgangspunkt følger du den vejledning der er i din værksteds manual (som du selvfølgelig har eller netop har købt på nettet, så den lander i din postkasse i overmorgen!)

Er den med karbonader er det alt følge benzinens vej og se hvor proppen er. Åbner benzin hanen, er der benzin i svømmerhusene, er selve karbonaderne stoppet?

Er den med sprøjt, er det nok nærmere en elektrisk fejl - starter benzinpumpen, er der strøm til dyserne, er der benzin i fuelrailen?

• #9   27. okt 2014 Har du blot fyldt nyt benzin oven i det gamle, så skal systemet tømmes og nyt i nyt. Moderne benzin har holdbarhed som en pakke fabriksfremstillet hamburgryg i solen på en varm sommerdag.

• #10   27. okt 2014 jeg har en værksteds manual men den er på tysk og det forstår jeg ingen ting af

• #11   27. okt 2014 så er det den forkerte bog du har købt smiley

men altså et års tid.... kan være længe for en motor hvis man forventer bare at kunne dreje nøglen.

Personligt ville jeg med ny benzin all over, tørne uden tændrør for at smøre igennem, kontrollere (lugte) der er benzin i cylindrene - evt prøve med lighter, montere tændrør og sidst men ikke mindst sikre der er RIGELIGT med strøm - der kan ikke være for meget strøm!!!!

Hvorimod spænding kan være et problem :-b

• #12   27. okt 2014 oki takker det vil jeg lige forsøge

• #13   27. okt 2014 Jeg har en Haynes manual som pdf til den.
    Jeg har fundet den på nettet, men kan ikke huske hvor.
    Hvis du vil have den kan du give mig din mail adresse i pb

• #14   28. okt 2014 Jeg synes, at det lugter af at den har suget rust fra tanken med ned i kabrs'ne. Min GPZ900R er ekstremt følsom over for skidt i karbs. Det er din nok også...

Kommentér på:
Startproblem

Annonce