{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Opdatering af Cardo {{forumTopicSubject}}

Efter den sidste opdatering fik jeg problemer med min Cardo G9
Efter en snak med min forhandler, fik jeg kontakt med importøren.
Her fik jeg oplyst, at når man opdaterer, så er det en god idé lige at tage en kop kaffe efter at opdateringen er færdig og inden man tager stikket ud.
Selv om opdateringen melder færdig, så er det ikke sikkert den er helt færdig.
Jeg hev stikket ud straks efter færdigmeldingen, så nu skal enheden sendes ind for at blive nulstillet.
Bare et godt råd til jer andre Cardo- brugere.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering af Cardo
  • #1   30. okt 2014 god info .

    mvh


  • Jan-Michael J
    Jan-Michael J Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #2   16. jun 2015 Ja jeg har også købt en g9x hvilket jeg fortryder bravt
    Vi er flere i klubben der har købt sættet her i foråret, og alle har vi samme problem....mega dårligt lyd mellem enhederne og vi kan absolut ingen hjælp få fra importøren
    3000kr lige i vasken efter min mening


Kommentér på:
Opdatering af Cardo

Annonce