{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.302 visninger | Oprettet:

kim a
kim a
Tilmeldt:
27. maj 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Start problemer {{forumTopicSubject}}

Hjælp!!

Jeg har en CBR1000RR 2005. Jeg tog en tur på den sidst på sæsonen og alt var fryd og gammen. Jeg kørte den derefter i garagen hvor den så har stået siden. Jeg har nu de sidste 3 uger ikke kunne starte den. Alt er tjekket og nået er endda skiftet.

Jeg sætter nøglen i og slår tænding på. Alt er normalt. Ingen F1 fejl, alle lamper fungere som de skal og går ud. Pumpe starter. Jeg trykker på start med gear i neutral og kobling inde. Starter slår til som den skal, men der sker intet... Sådan kan jeg så blive ved til den er tappet for strøm. Jeg har også haft booster på for at give den noget mere, heller ingen effekt. Det virker nærmest som om at der er startspærre på... Altså alt virker som det skal den vil bare ikke starte. Jeg har prøvet at skifte generatoren ud da jeg kunne læse mig frem til at de går i stykker ved en 15-17000 km. Cyklen har nu kørt 17200 km.

Jeg har testet tilt sensor, støttefods relæ, sikringer, starter relæ, generator og ja, en hel del mere jeg snart ikke har styr over smiley

Nu er jeg løbet tør for ideer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start problemer
Kommentér på:
Start problemer

Annonce