2.316 visninger
|
Oprettet:
"Montering af tændrør" {{forumTopicSubject}}
Hej derude
Jeg skal skifte tændrør på en CB 400f fra 1977.
Hvad har i bedste erfaring med:
1. Det moment som fabrikanten har opgivet
2. eller den mere simple instruktion fra pakken "NGK". (fingerspænd indtil man ikke kan mere og derefter en halv omgang med nøglen).
?
Mvh.
og tak for hjælpen.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.572
jul 2013
Følger: 28 Følgere: 226 MC-er: 9 Emner: 48 Svar: 813
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.382
Hvis man kan så sæt dem altid i først med fingeren.
Du kan nemlig ikke mærke hvis du komme skæv i når du bruger værktøj og så ryger det gevind.
Det er set på mange "gamle" cykler.
Og et tændrør skal kun spændes til der er rimlig modstand. Men NM fra fabrikken er altid godt at gå efter. Så er man sikker.
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.705
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 18 Svar: 487
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.165
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 6 Emner: 155 Svar: 1.074
Ellers kan man bruge en løs top, hvis man har prøvet det før...
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.382
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 64 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.323
"Montering af tændrør"