{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Gsxr 250 lader ikke? {{forumTopicSubject}}

Så er den gal med konens mini gixxer. Den lader ikke nok til at kunne starte igen når den har været ude på tur. Ingen problemer så længe den kører, men det er ligesom om strømmen ikke rigtig når batteriet. Sidder der noget diode halløj laderelæ agtigt noget der bliver dårligt på sådan en?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gsxr 250 lader ikke?
  • #1   20. jan 2015 der sidder en ensretter som står af på den....

prøv at pille stikket af ned til generatoren, og så mål de tre viklinger, de skal ligge ret ens, gør de det, er de okay..

ellers er det ensretter, og evt batteri

• #2   20. jan 2015 Som dækmanden siger, ensretteren har det med at stå af på dem. Jeg har selv været ude for samme problem David, i mit tilfælde var det både ensretter samt svinghjulet og ledningerne dertil. Når den blev varm ladede den NUL.
    Der er en herinde på MCgalleri der har lavet et foto album der detaljeret step by step viser/fortæller hvordan man udmåler den slags. Hans henrik mener jeg han hedder, fra hjørring eller noget i den stil. Se om ikk du kan finde den, ellers søg på gsxr 250 og lade osv osv herinde på forummet, ellers gå ind på min profil og browse i de emner jeg har lagt op smiley

• #4   20. jan 2015 der var han!

Kommentér på:
Gsxr 250 lader ikke?

Annonce