{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.999 visninger | Oprettet:

Karburator membraner {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!

Jeg har været ved at afmontere og rense mine karburatorer, da tomgangen ikke er for god på min NTV.

Her opdager jeg at der er en lille revne i begge gummi membraner, og tænker at det formentlig er årsagen til problemet.

Har søgt lidt rundt på nettet, og er kommet frem til at jeg har 3 muligheder nu.

1. At reparere gummiet med Hondabond:
https://www.youtube.com/watch?v=j7gMv5cn8z0

2. Købe nye løse membraner, og udskifte dem på selve slideren:
http://www.ebay.co.uk/itm/NTV650-Revere-RC33-Membrane-de-boisseau-1330805-/251733451669?pt=FR_JG_Moto_Pi%C3%A8ces&hash=item3a9c7ba395

3. Købe helt nye sliders inkl. membraner.

Løsning nr. 3 er klart dyrest, da én af de her sataner koster i omegnen af 800 kr., og jeg skal have to!

Løsning 1 har jeg overvejet meget. Kan læse på kommentarene på Youtube videoen, og folk med held har fixet gummiet, og kørt med det uden problemer. Men er dog stadig lidt skeptisk.

Løsning 2 hælder jeg måske mest til, selvom det virker lidt bøvlet at få skiftet gummiet.

Hvad siger folk, er der nogen med personlige erfaringer på området? smiley


God weekend, nu er der kun 1 mdr. til sommer!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karburator membraner
Kommentér på:
Karburator membraner

Annonce