Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gearing
  • #1   19. aug 2006 hej,,,,,,,

hvis du bruger lidt matematik så vil du jo opdage at 15 op i 45 og 16 op i 48 giver 3........de to nævnte gearinger er ens.......

• #2   19. aug 2006 ja men hvorfor så lave om på det fra en 92 - 93 93 ern. har 7 hk mere så det kunne godt være at udligne forskellen da de har samme topfart..

• #3   19. aug 2006 hvorfor så ik bruge en 9/27 gearing det fylder sku da meget mindre og det går også på i 3.. altså må der være noget med galskabel og det er det jeg gerne vil vide ..
    og ja ved godt der skal være plads omkring bagsvingeren. og det er der for der er et støre for tandhjul på

• #4   19. aug 2006 alle gade mc´er i dk kan nemt geares en tand ned på fortandhjulet! Det gør cyklen meget sjovere, det gør at gearene bedre kan udnyttes, du taber ikke topfart, da cyklen bare kører tættet på omdrejningsbegrænser, det fæles som at få 10hk mere!

Så find din standard gearing og gear enten 1 ned fortil eller 3 op bagtil.

forholdet er ikke præcis 1 tand for svarer til 3 bag. Det er noget med 2,7 eller lignende!

• #5   19. aug 2006 9 fortil er alt for lille! Det kan kæden ikek holde til!
    Du skal tænke på diameteren på fortandhjulet!

Det vil give alt for meget friktion i kæden, dvs støj og slid med 9 tænder

• #6   19. aug 2006 jo større hjul, jo længere holdbarhed.........dog kan væten spille ind

ellers kørte alle nok med 21/63

• #7   19. aug 2006 tak sebastian det var det jeg ville frem til det der med 2,7 ved godt hvordan man geare en mc men viste bare ik om det var 100% 1-3 tak tak

• #8   19. aug 2006 finn
    nu har du jo også næsten ned gearet din med det der svare til 2 i for så det har da meget at sige på toppen

• #9   20. aug 2006 min mille er gearet ned med 2 tænder foran. Tabet er vel 15km or so!

Man kan vel regne sig frem til det på en måde?!

• #10   20. aug 2006 Til hel..... med topf art.... Prøvat geare den ned - som Sebastian siger, "det føles som 10hk" , gav min en tand foran for ét par år siden, og gav den en tand bag i år da jeg skiftede kædekit.. Og den får en tand mere næste gang - bedre end nogen anden tunning jeg har lavet tidligere... ! Bare man ikke snakker topfart.. men hva' fa'n så havde vi kørt Hayabusa alle sammen.
    I'm ready for any Busa any day - as long as we race for real - that means with turns!!!! Bee-otch!!!

Kommentér på:
gearing

Annonce