Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki ZZR1100 D model årgang.97'
  • #2   10. feb 2015 Du skal ikke justere elektrodeafstand på nyge tændrør, dem sætter du bare i...

• #4   10. feb 2015 0,8 er mig bekendt ret almindeligt når det kommer til elektrodeafstand.. Du kan da godt tjekke det, men jeg ville aldrig ændre det..

• #5   10. feb 2015 Det pågældende tændrør, kan bare unægteligt bruges til mange modeller, mon ikke specifikationerne på elektrode afstanden er forskellig, derfor mit spørgsmål

• #6   10. feb 2015 Umiddelbart passer de jo på flere modeller, men det er mere varmetallet der er interessant der... Elektrodeafstanden på de 0,8 er ret almindelig på den type tændingsanlæg der sidder på biler og motorcykler..

Det er ikke noget man justerer på værksteder ihvertfald. Tændrør er så billige og stabile at det yderst sjældent er noget der giver problemer.

Der findes da nok eksempler på tændrør der er gået i stykker, men det er ikke noget der sker ret tit...

• #8   10. feb 2015 kan du mærke forskel hvis den fx fik 0,8 ?

• #9   10. feb 2015 Det eneste det ændrer på er tændspændingen.. 0,8 gir lidt højere tændspænding...

• #10   10. feb 2015 Takker for de fine input og svar,

• #11   11. feb 2015 Tja jeg har altid stillet mine til 0.7

• #12   11. feb 2015 Jabbekot: det samme har jeg tænkt mig at gøre, "gnistgabet" bliver jo kun større, så er der jo lidt at "slide" af

• #14   11. feb 2015 Kjeld: min ZZR1100 fra 97, købte jeg i november, så har ikke kørt på den andet en turen hjem fra sælger, den har kørt 45.000 km, og jeg glæder mig vanvittigt til at den nye sæson starter op.
    Dog blev jeg noget overrasket da jeg kørte hjem på den, den kørte mildest talt som en sæk kartofler, og jeg havde det bestemt ikke godt med at køre stærkt på den, for den var temmelig levende.
    Jeg fandt ud af, at det var bagdækket, som havde "rejst" sig voldsomt på midten, hvorfor aner jeg ikke!!
    Den har erstattet min ZX10'er fra 1990, som jeg har haft i en del år, og den kørte fantastisk, derfor var turen hjem også noget skuffende, men nu er fejlen fundet, heldigvis da

Kommentér på:
Kawasaki ZZR1100 D model årgang.97'

Annonce