harley fl1200 sikring springer harley fl1200 sikring springer
Hej ville lige høre om der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig lidt her..
Vil allerførst sige jeg er næsten ny indenfor selv at lave tingene på mc'en (hvorfor så købe en gammel harley spørger i nok? ja men det har altid været drømmen og tænkte jeg ville lære det hen af vejen og det er det jeg prøver på)
Nå men problemet er at den ene sikring springer den der er forbundet til statoren.
Jeg har lidt problemer med at få den igang hvis den har stået stille i mere end 4-5 dage og tror det er der sikringen bliver overbelastet for jeg trykker på starteren indtil batteriet er løbet tørt.
Mit spørgsmål er kan en større sikring sikre dette? eller vil det gå ud over ledningerne
eller er det et nyt batteri og hvis ja hvilket ?
Håber jeg udtrykker mig klart nok...og håber der er nogen der er klar på hjælp til en rookie
hilsen rene
Problemet er at min sikring springer af og til, det er så den sikring der er forbundet til generatoren
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 113 Svar: 1.035
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.391
Har ikke en sgi forstand på harley. Men hvis du skal køre så længe på starteren indtil batteriet er tømt, så skal du nok fejlsøge der først, altså hvorfor den ikke kan starte. Hvis den skal køre så længe, så blir mange ting jo temmelig varme og tæt på overbelastede, og måske derfor sikringen springer.
harley fl1200 sikring springer