1.039 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Nico T
Nico T
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Karburator snask? Karburator snask?

Jeg har lidt problemer med min Suzuki GS550 motor. Når den kommer op i de højere omdrejninger i > 3. gear, så har den det med at gå død. Ikke så fedt, når man er ved at overhale en bil, og den taber gassen.
Idet den også har problemer med at starte bagefter, går jeg ud fra at det er karburatoren der er synderen?
Skal jeg flå skidtet af, og rense den, efter alle kunstens regler, eller skal jeg gå anderledes til værks?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karburator snask?
  • #1   22. aug 2006 bare skru bundkarrene af på karburatorerne, så kan du se hvor meget snask der er

• #2   22. aug 2006 det kunne da måske være en ide at pille dem helt af nu når du alligevel skal igenag og rense dem HELT op, kunne jo sidde noget i en strålespids eller noget, det ville jeg i hvert fald have gjort, men tjek da bundkarrene som villy siger, der kan du jo nok se omfnaget af sagerne

• #3   22. aug 2006 Hm, det nummer har min atv. også lavet, og der skilte jeg hele kaburatoren af, og blæste alt rent, den kunne nemlig heller ikke tage fuld gas, så hakkede den helt vildt..
    Så ja, jeg ville nok starte med at rense kaburator, ellers ved jeg ikke rigtig hvad det kan være smiley

• #5   22. aug 2006 Kører selv GS 550 fra 78 og har haft samme problem.
    men det viste sig at være benzin hanen.
    Den åbner når den får varcum fra karburator.
    prøv at sætte den på reserve tank.

Håber det hjælper

brian jakobsen

• #6   22. aug 2006 havde samme problemer med min rf. Gav den nogle benzinkure, (bell-add) det hjalp.... Har du kørt på res. tank???

• Nico T
    Nico T Tilmeldt:
    jun 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #7   22. aug 2006 Den står på fuld benz konstant, idet jeg skal ha' skiftet hele hanen, før den kan stilles normalt smiley
    Den har været nede og sutte i reservetanken, ja, men ikke i denne ombæring, hvor den stoppede.

Får lige tømt bundkarene af imorgen, og melder tilbage, hvilke herligheder der gemmer sig der i....

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    jul 2005

Følger: 2 Emner: 15 Svar: 62
    #8   25. aug 2006 det er vakum menbranen i benzin hanen der ikke dur køb en ny hane eller et repsæt til 100 kr

Kommentér på:
Karburator snask?

Annonce