{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

hvad er denne dims og andre spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Som sker ofte i Vesterbro har MCen været væltet mindste denne var parkeret.
Denne gang var fairing knækket. Når jeg adskilte den falder en lille (2 cm) dims ud. Er der nogen der ved hvad dimsen er?

Anden spørgsmål, hvor kan man købe et plastik lodder eller PBT lodedestang i kbh (Danmark/Europa)?

Sidste spørgsmål er der nogen der kender nogen fix trix til at forhindre rust på udstødning down pipes? Jeg har aldrig set noget ruster så hurtigt som mine har vinter over (de kørers året gennem) og Zx9r er kendt for at ruste (evt et andre florslage, stainless aftermarket? men har ikke lyst til at skifte jetting).

Tak

Tim


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er denne dims og andre spørgsmål
  • #3   28. feb 2015 Tak Jakob. Mine første mistak var et del af alarmen, det kunne godt tinkes at der et termometer sat til, som var klisteret et eller andet sted under stellet.

    Oktan, very imaginative, har du provet det selv? Hvad var resultete?

    Tim


  • #5   1. mar 2015 Det var et beder byd en min :).

    Nu er det sket igen, i morgs var bag blinklys smederet, hva fanden gøre man, 4 gang i året, og kun 1 gang fik jeg fat i dem der køret ind i geden når denne var parkeret.

    Tim


  • #7   1. mar 2015 Føreste gang var der et VVS man som jeg parkeret bageved, han kom og hentet hans varvogen circa 30 min senere, og veltet geden som han ikke kunne se bagud hvor MCen var parkeret. Smaderet blinklys, fodrest og revnet koben (Sorry for the spelling). Jeg fik ham som alle alarmener gik i gang.
    Næste gang kunne jeg ikke se numerpladen på et søl faveed mecedes med et lille kinisisk pige de skubbet geden på anden side. Ikke meglt skade, men lidt ridse i maling. So i forgores var det kåben, gær lever på samme side som den lille kiniser ramt denne, men jeg fand denne på siden hvor der var parkeret. En anden gang var det et sort aldi A4 (Jeg har nummerplader) men ikke so meglt skade some der var alereder so mang ridser på begge sider så jeg gad ikke at gøre nogelt for denne.

    Ikke en af dem lagt deres detajle, og jeg kun fik VVS manden på grudn af han var stadeig der efter jeg had løbet ned fra 4 sal.

    "Bastards" som man siger i frankrig.

    Tim


  • #9   1. mar 2015 Nej, bar på gaden i vesterbro, har bede om MCbås fra kommunen men de mener at der ikke er behov for det :(.

    Tim


Kommentér på:
hvad er denne dims og andre spørgsmål

Annonce