{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerning af eufeu 2.000 kr.
  • Opmåling af hus til bbr 2.500 kr.
  • Vores toilet lukker ikke vand ind i tank 700 kr.
  • Rengøring som sidst med ekstra fokus på glaslamper 1.200 kr.
  • Hænge hylder på på badeværelse 1.600 kr.
  • Bremsetjek på bil - udekørende mekaniker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor-renovering
  • #1   24. aug 2006 knastkæde/knastkædestrammer...

/Jan

• #2   24. aug 2006 Ikke mere? Det var da ikke meget.. Hvad med stempler, stempelringe osv?

• #3   24. aug 2006 en motor renovering er motoren har været skildt ad i atomer, og så er der blevet skiftet hvad skulle skiftes..
    evt. lejer, stempler, knastkæde/strammer. slebet/skiftet ventiler, cylindre honet eller boret op..

• #5   24. aug 2006 Jeg kunne da godt tænke mig en KOMPLET renoevring af min motor en dag... Hvad står sådan noget i?

• #6   24. aug 2006 Lavvet på et værksted? Rigtig mange penge. Så hellere købe en motor brugt som ikke har ret mange km.

• #7   24. aug 2006 Skulle mere være for selv at kende forløbet af en "ny" motor.. Hvad ligger prisniveauet egentlig på, med brugte motorer?

• #8   24. aug 2006 Motoren på min er renoveret. Den har fået målt alle lejer igennem, og efter 30 år var det kun krumtapslejerne der var slidt under mål, så de er skiftet. Cylindre er honet og med nye ringe, knastkædestrammer udskiftet, gearkasse og ventiler er kigget igennem. Det er hvad en renovering indebærer.
    Men som som Jan er inde på, så er der nogen der kalder deres MC for renoveret bare det den har fået nye stemperinge eller knastkædestrammer, altså lejerne i motoren kan være slidte.

/
    Jesper

• #9   24. aug 2006 at købe en brugt motor med ikke særlig mange km. ???
    det er da tåbeligt, der er jo intet garanti for at ikke ret mange km. passer eller at motor er i orden, hovedrenover din gamle motor fra top til tå, pris ca. 6-10000 kr, så ved du hvad du har

• #10   24. aug 2006 Hej Jakob

Ronni´s beskrivelse af hvad der bør skiftes/efterses er helt korrekt

Nikolaj`s ide med at få en motor som ikke har gået noget særligt er bare rigtig god ide.

jeg har lige været pisse heldig at købe en hel motor godt nok adskilt , men det skulle jeg alligevel have gjort for at renovere den , for 128 euro på ebay (992. kr) så find en motor som er meget billig eller som har en mindre fejl og hav hele tiden for øje at du skal splitte den totalt ad køb den hjem og renover den mens du forsætter med den motor du har , når du så er klar med renoveringen så er det bare et bytte , eller hvis du er rigtig frisk så renoverer du den motor du har kørt med.......

sjovt nok så er det nøjagtig samme model vi har smiley

held og lykke med projektet

Kommentér på:
Motor-renovering

Annonce