{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
386 visninger | Oprettet:

Hjælp til café projekt {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg søger lidt hjælp til at finde ud af hvad de to komponenter på det første billed er, og hvad de bruges til (er en hat til elkomponenter).

Så søger jeg også ideer til at gøre min motor fin igen. Den har været malet og er ikke pæn længere (se billed). Ved ikke om stålbørsten er for hård for den, så håber nogen af jer har nogle erfaringer.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til café projekt
  • #1   11. mar 2015 Det er din ensretter nederst på billede 1
    den ovenover er dit startrelæ.

Mht rengøring af din motor. Hvis den bare er malet med varmefast maling fra T-Hansen, så prøv evt med noget rensebenzin på en klud. Det er nemlig ikke benzinfast.
    Eller vil en glasblæsning jo gøre underværker, men det kræver at du skiller motoren helt ad. smiley

• #2   11. mar 2015 tak for det hurtige svar smiley
    Er det komponenter man burde skifter når man nu har fingrene i skidtet?

• #3   11. mar 2015 Jeg har (endnu) ikke prøvet, men sodablastning skulle være meget skånsomt. Så det vil jeg prøve næste gang jeg har en motor ude af stellet, om ikke andet bare for at se hvad det er for noget smiley Sidedækslerne på motoren er der ikke det store i at tage af, så dem kan du jo polere op, de kan komme til at stå som krom!

• #4   11. mar 2015 Der er jo ingen grund til at skifte dem, hvis de virker. smiley

• #5   11. mar 2015 jeg har ikke selv prøvet... Men kender en der fik glasblæst sin motor..... og du skal forberede dig på en del rengøring, for det sidder overalt bagefter.

Kommentér på:
Hjælp til café projekt

Annonce