{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Supermoto
  • #1   12. mar 2015 Det kan du sagtens.
    Det er nok værre med den påkrævede alubagskærm smiley


  • #2   12. mar 2015 Jeg ville nok stramme affjedringen lidt op så den ikke er for blød at køre på.
    En motard er gerne en del hårdere end enduro/cross udgaven.
    gearingen er vel op til dit temperament.


  • #3   12. mar 2015 Nej det kan du ikke. Primært fordi en motocross ikke er godkendt til gadebrug.
    Men en offroader eller enduro kan godt bygges om til en gademotard. Hvis gearingen ikke passer, kan man ændre på sekundær udvekslingen.


  • #4   13. mar 2015 gearing og bremser er dit mindste problem hvis du beslutter dig for at vælte rundt ude i trafikken på en crosser, der hverken er godkendt, forsikret eller indregistreret

  • #5   13. mar 2015 KTM SX modeller er ikke godkendt til vej og kan ALDRIG blive det.

    KTM EXC alle kan indregistreres.

    Andre mærker plejer at kunne indregistreres hvis de er født med lys.. (suzuki DRZ 400/Yamaha WR 250 osv)


  • #6   13. mar 2015 Ja, man kan godt en enduro "cross" maskine på gaden. Men hvis du er 13, er det første du skal kigge efter nok en 30 knallert der ligner en supermotard.

    Søg efter Aprilia SX 50, Derbi Senda, honda crm hm 50.

    Gadedæk gør det bare lettere at køre i sving og de ryster ikke lige så meget som cross dæk gør på asphalt.
    Gearingen skal være relativ høj så det er behageligt at køre med
    Grunden til man har en stor bremseskive foran, er fordi man bruger forbremsen mere og i længere tid, og når skiven så er større, bliver friktionsvarmen fordelt bedre.


  • Nikolaj R
    Nikolaj R Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   14. mar 2015 Malte V
    Jeg havde heller ikke tingt mig, at skulle ud og invistere (staves) i en motorcykel lige forløbigt smiley Jeg var bare lidt nysgerrig.


  • Nikolaj R
    Nikolaj R Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   14. mar 2015 Tommy Panda
    Dit profil billede viser meget godt ,hvordan typer der kunne finde på at gøre sådan noget, kunne se ud smiley
    Jeg kunne ALDRIG finde på, at vælte rundt ude i traffiken på en maskine der er lavet til banebrug smiley Jeg var såmænd bare nysgerrig på, hvordan maskinen ville tage det.


Kommentér på:
Supermoto

Annonce