1.023 visninger
|
Oprettet:
Problem med blinklys CBR929RR {{forumTopicSubject}}
Hej!
Min CBR starter kun blinklyset sådan ca. hver 3. gang, jeg trykker på knappen, hvilket jo ikke er helt hensigtsmæssigt.... Det er nogenlunde ens, om det er til højre eller venstre. Kan det være selve kontakterne, der evt. trænger til rensning/kontaktrens eller kan det være blinklysrelæet? Er det til at komme ind til kontaktfladerne, hvis man skiller styrkontakten ad?
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 12 Svar: 1.322
2 - mindre sansynligt
3 - det burde det være. Kontaktrens burde kunne gøre tricket. Vær opmærksom på skruernes længde når du adskiller.
aug 2011
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 474
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 101 Svar: 716
aug 2011
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 474
Problem med blinklys CBR929RR